// کد مطلب: ۱۴۱۸۹۸

سیمان تامین

سیمان زنجان واحد نمونه صنعتی کشور شد

سیمان زنجان واحد نمونه صنعتی کشور شد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سیمان تأمین، شرکت سیمان زنجان، از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تأمین، شرکت سیمان زنجان، از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد.

مراسم تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی با حضور رئیس جمهور، وزرای صمت و اقتصاد و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در محل سالن اجلاس سران برگزار و سیمان زنجان برای اولین بار موفق به کسب این عنوان شد.

علی اکبرقرائت مدیرعامل سیمان زنجان در حاشیه این همایش در خصوص کسب این افتخار گفت: کسب این رتبه به واسطه تلاش گسترده، همدلی و همراهی همه سطوح سازمان از مدیران و سهامداران تا بدنه اجرایی و پرسنل محقق شده و امیدواریم اقدامات اثربخش صورت گرفته در سیمان زنجان طی سال‌های اخیر، نقش این بنگاه اقتصادی را در توسعه پایدار، رونق اقتصادی، تولیدمستمر و حفظ و ایجاد اشتغال پر رنگ‌تر از همیشه نمایان کند.

مدیرعامل سیمان زنجان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی، آینده نگری واقدامات مهمی که از گذشته تاکنون در سیمان زنجان صورت گرفته این شرکت تولید مستمر خود را با حفظ کیفیت، تنوع محصول و رفع انواع نیازهای خاص و استراتژیک سیمان کشور روانه بازار مصرف خواهد کرد.

سیمان زنجان واحد نمونه صنعتی کشور شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه