// کد مطلب: ۱۴۲۲۱۵

در نخستین روز از هفته تأمین‌اجتماعی صورت گرفت:

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی با امام خمینی (ره)

لینک کوتاه کپی شد

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نخستین روز از هفته تأمین‌اجتماعی – 20 تا 26 تیر ماه – به همراه جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیران و کارکنان این سازمان در این مراسم، ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.
براساس این گزارش برنامه‌های گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی از صبح روز 20 تیر ماه با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد. هفته تأمین‌اجتماعی در سال جاری به سبب تقارن با دو عید بزرگ مسلمانان - عید قربان و عید غدیر - و نیز ابلاغ سیاست‌های کلان تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای سال، با محوریت این سیاست‌ها برگزار خواهد شد.
در طی این هفته، برنامه‌های متنوعی نظیر افتتاح پروژه‌های بیمه‌ای و درمانی، بازدید از مراکز صنعتی و درمانی، نشست هم‌اندیشی با محوریت سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری، برپایی میزهای خدمت، پاسخگویی مستقیم مسئولان سازمان در مرکز 1420، دیدار با شرکای اجتماعی، حضور در رسانه‌ها و تبیین مسائل و خدمات سازمان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی با امام خمینی (ره)

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه