// کد مطلب: ۱۴۲۸۸۵

مدیر روابط عمومی بیمه البرز در کارگاه اهمیت ترویج و اطلاع رسانی در صنعت بیمه :

عدم حمایت حاکمیت از صنعت بیمه دلیل عدم ترویج فرهنگ بیمه است

عدم حمایت حاکمیت از صنعت بیمه دلیل عدم ترویج فرهنگ بیمه است
لینک کوتاه کپی شد

عدم حمایت حاکمیت از صنعت بیمه و تحمیل عوارض متعدد به شرکت های بیمه موجب عدم رشد مناسب صنعت بیمه و عمده دلیل عدم ترویج  فرهنگ بیمه است .

به گزارش طلانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز ، نصرت اله محمدی در این پنل ضمن نام بردن از بیمه مرکزی ، سندیکای بیمه گران ایران ، شرکت های بیمه ، شبکه فروش بیمه ها و حاکمیت به عنوان کنشگران و نقش آفرینان ترویج بیمه و وظایف هر یک از آنها نقش حاکمیت در ترویج بیمه را منحصر به فرد و بسیار با اهمیت دانست .
وی با اشاره به تحمیل عوارض متعدد به شرکت های بیمه طی دو دهه اخیر ، این عوارض را سبب تضعیف بنیه اقتصادی شرکت های بیمه و زیان ده شدن عملیات بیمه ای و عدم ترویج بیمه در کشور دانست .
مدیر روابط عمومی بیمه البرز افزایش عوارض و افزوده شدن سازمان صدا و سیما و هلال احمر در سال 1401 به سازمان هایی که از محل بیمه شخص ثالث عوارض دریافت میکنند را موجب تضییع حق بیمه گزاران دانست .
کارگاه اهمیت ترویج و اطلاع رسانی در صنعت بیمه در آغازین روز نمایشگاه با حضور گودرزی معاون روابط عمومی بیمه مرکزی ، محمدی مدیر روابط عمومی بیمه البرز ، میر موسوی مدیر روابط عمومی بیمه دی و مریم زمردیان مدیر روابط عمومی بیمه سامان در غرفه بیمه مرکزی برگزار شد .

عدم حمایت حاکمیت از صنعت بیمه دلیل عدم ترویج فرهنگ بیمه است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه