// کد مطلب: ۱۴۳۰۰۲

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

عملکرد بیمه سلامت دچار تحول مثبت شده است

عملکرد بیمه سلامت دچار تحول مثبت شده است
لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از بین موسسات بیمه‌ای در سطح کشور، بیمه سلامت نقش اصلی را در ارایه خدمات انجام می دهد.

یحیی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: محور و اساس توسعه در هر کشور نیروی انسانی است و زمینه آن سلامت جسمانی و روانی افراد است که بر این اساس یکی از محورهای اساسی توسعه در هر کشور امید به زندگی است.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: موسسات بیمه‌ای نقش مهمی در بحث امید به زندگی در سلامت جامعه و ارایه خدمات مناسب دارند که از بین موسسات بیمه ای در کشور نقش اصلی را بیمه سلامت ایفا می کند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در پنج سال گذشته تحولات عظیمی در حوزه بیمه سلامت رخ داده که حدود 41 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفتند.
ابراهیمی اظهار داشت: در اوج کرونا سقف بندی برای پزشکان با پیگیری‌های صورت گرفته برداشته شد و توانستیم در ابتدای بیماری کرونا بیماران درگیر که تحت پوشش هیچ بیمه ای نبودند از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.
وی با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یادآور شد: در چند سال گذشته این طرح نتوانسته بود اجرا شود که در طول یک سال با کمک بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی اجرایی شده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به همکاری قابل قبول بین بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان افزود: برطرف کردن مشکلات بیمه شدگان از نقاط قوت بیمه سلامت است.

عملکرد بیمه سلامت دچار تحول مثبت شده است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه