// کد مطلب: ۱۴۳۰۷۸

بیمه سامان:

تسهیل در فرآیند صدور ، فروش و ارائه مشاوره در بستر آنلاین از اهداف بیمه سامان در رشته آتش سوزی است

تسهیل در فرآیند صدور ، فروش و ارائه مشاوره در بستر آنلاین از اهداف بیمه سامان در رشته آتش سوزی است
لینک کوتاه کپی شد

مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان، فروش بیمه نامه های خرد مسکونی و غیرصنعتی را استراتژی مهم شرکت متبوع خود عنوان کرد که تمامی برنامه ریزی ها و اقداماتی مانند تسهیل در فرآیند صدور، فروش آنلاین بیمه نامه، ، تسهیل در نحوه وصول حق بیمه و ارائه مشاوره در بستر آنلاین بیمه سامان بر همین پایه شکل گرفته است.

"فریبا نقی‌پور"، با تاکید براهمیت بیمه های آتش سوزی گفت: این بیمه نامه بدلیل عدم فرهنگ سازی مناسب جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست نیاورده است و به همین دلیل سهم آن در صنعت بیمه حدود 4 درصد است و امیداست که درراستای کاهش ریسک، حفظ سرمایه های ملی و ایجاد امنیت در جامعه تدبیری اندیشیده شود تا این رشته بیمه ای به جایگاه اصلی خود در جامعه برسد.


وی، سهم رشته بیمه آتش سوزی در سبد پرتفوی شرکت بیمه سامان را حدود چهار درصد اعلام کرد و افزود: عملکرد بیمه سامان در رشته بیمه آتش سوزی به گونه ای بود که در سال 1400 نسبت به سال 99 از نظر تعدادی 64 درصد و از نظر ریالی هم 43 درصد رشد داشت.


مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان اظهارداشت که تمرکز شرکت متبوع وی بر فروش بیمه نامه های خرد است و از این نظر نسبت به سال گذشته 327 درصد رشد در تعداد و 140 درصد رشد از نظر ریالی در بیمه نامه های مسکونی کسب کرده است.


نقی‌پور اذعان داشت که ارائه مشاوره های تخصصی در هنگام خرید، ارزیابی دقیق ریسک، ارائه توصیه های ایمنی به ‌منظور پیشگیری از بروز خسارت‌های احتمالی وحفظ اموال بیمه گذاران و سرمایه های ملی در شرکت بیمه سامان منتج به ارائه یک بیمه نامه باکیفیت و مناسب نیاز مشتریان شده است.
وی، پرداخت سریع و به‌هنگام خسارت با جلب رضایت زیان‌دیدگان را از اولویت های اصلی مدیریت بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان عنوان کرد.


مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان ارائه تخفیف ویژه به مشتریان وفادار از جمله دارندگان بیمه نامه عمر سامان، همراهی بیمه گذاران در طول مدت بیمه نامه با اقدام هایی از قبیل بازدید های ادواری برگزاری جلسات کارشناسی، اطلاع رسانی بصورت پیامکی یا نامه نگاری جهت یادآوری زمان تمدید بیمه نامه و دریافت حق بیمه بصورت اقساط را وجه تمایز خدمات شرکت بیمه سامان در رشته بیمه آتش سوزی دانست.


نقی‌پور، افزود:همچنین ارایه مشاوره های لازم در خصوص بروز رسانی سرمایه ها، توصیه های ایمنی با توجه به تغییرات ایجاد شده در محل مورد بیمه، معرفی محصولات جدید متناسب با نیاز بیمه گذاران، پاسخگویی کارشناسان این مدیریت، حضور به موقع در صحنه حادثه و انجام درخواست های بیمه گذاران در اسرع وقت وجه تمایز خدمات این شرکت برای ایجاد جذابیت این محصول است.


وی، تاکید کرد: شرکت بیمه سامان برای بهبود خدمات رسانی با اعتماد به شبکه فروش و اعطای مجوزهای لازم به آنها اقدام به آموزش و توانمند سازی نمایندگان و همکاران شعب سراسر کشور درارائه مشاوره می کند ضمن آنکه بازدید اولیه و تسهیل در صدور بیمه نامه برای رضایت مندی مشتریان، تعامل با انجمن صنفی نمایندگان و دریافت انتقادات و پیشنهادات و بررسی دقیق آنها برای بهبود خدمت رسانی از دیگر اقدامات بیمه سامان است.


نقی‌پور بیان کرد: استراتژی شرکت بیمه سامان در بیمه آتش سوزی در درجه اول فروش بیمه نامه های خرد (مسکونی و غیرصنعتی) است وتمامی برنامه ریزی ها و اقدامات این مدیریت نظیر تسهیل در فرآیند صدور، فروش آنلاین بیمه نامه، تسهیل در نحوه وصول حق بیمه و ارائه مشاوره در بستر آنلاین بر این پایه شکل گرفته است.


مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان عنوان کرد: در حال حاضر بیمه گذاران با مراجعه به تارنمای شرکت به آدرس پورتال بیمه سامان www.si24.ir ، خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی سامان می‌‎توانند محصولات متنوع بیمه های آتش سوزی را با جزئیات دقیق مشاهده و بررسی کرده و متناسب با نیاز خود خریداری کنند.

تسهیل در فرآیند صدور ، فروش و ارائه مشاوره در بستر آنلاین از اهداف بیمه سامان در رشته آتش سوزی است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه