// کد مطلب: ۱۴۳۱۸۱

قائم مقام موسسه اعتباری ملل در همایش مسئولان حقوقی مطرح کرد

با تعامل با مشتریان نسبت به وصول مطالبات اقدام نمایید

با تعامل با مشتریان نسبت به وصول مطالبات اقدام نمایید
لینک کوتاه کپی شد

قائم مقام موسسه اعتباری در همایش مسئولان حقوقی موسسه اعتباری ملل،که با حضور آقایان اکبری معاونت اعتبارات، صادقی نیا مشاور مدیرعامل در امور حقوقی، دکتر سجادی رئیس اداره حقوقی و جمعی ازکارکنان اداره حقوقی ،مناطق و حوزه ها درمشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت وصول مطالبات گفت: با وصول مطالبات سرمایه های راکد موسسه به چرخه تسهیلات اعاده و موجب سودآوری موسسه خواهد شد.

آقای مروجی با تاکید بر استفاده از تجربه و خط مشی متخصصان در جهت وصول مطالبات گفت:کمیته ها و کمیسیون های وصول مطالبات در حوزه ها و مناطق نقش فعال‌تری در این امر داشته باشند و پرونده‌های مطالباتی را کمتر به اداره حقوقی ارسال نمایند.
وی با اشاره براین نکته که در بخش پیگیری و وصول مطالبات بحث دعاوی و حقوقی می بایست آخرین مرحله باشد افزود: همکاران در تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی نهایت سعی خود را بر مذاکره و گفتگو بر اساس دستورالعمل ها متمرکز سازند و بحث دعاوی را به مراحل نهایی موکول کنند.
ایشان در خصوص راهکارهای وصول مطالبات اظهار داشت : فرهنگ وصول مطالبات در بین همکاران باید جاری باشد و پیگیری مستمر و مداوم اقساط از ابتدای شروع اقساط از طریق شعب انجام گیرد.
قائم مقام موسسه در خاتمه ضمن تشکر از فعالیتهای همکاران حقوقی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران به شرایط مطلوب و ایده آل مد نظر موسسه دست یابیم.

با تعامل با مشتریان نسبت به وصول مطالبات اقدام نمایید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه