// کد مطلب: ۱۴۳۵۷۲

بانک کشاورزی/

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت دهه محرم و واقعه کربلا

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت دهه محرم و واقعه کربلا
لینک کوتاه کپی شد

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در پیامی، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای واقعه کربلا ، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

قالَ رَسُولُ اللّه (ص) : اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً

«براى شهادت حسین(ع)، حرارت و گرمایى در دل هاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود»

واقعه ی عاشورا، تاریخ عبرت آموز و انکار ناپذیر نبرد نور و ظلمت، شهامت و قساوت و حق و باطل است. یادمانی آنچنان برحق که پس از قرن ها همچنان در دل و جان مومنان ماندگار است. فریاد پرسوز«هل من ناصرا» از حنجره ی سلاله ی پیامبر(ص) و زخم ناسورخنجرناحق منافقان که فراموش نمی شود تا الگو و آموزه ای بزرگ برای بشریت باشد: که فریاد شجاعانه ی حق و عدالت، حتی در دل سپاه پرشمارتاریکی، بر سینه ی پردرد تاریخ حک می شود و پیروز همواره ی میدان نبرد است.

«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»... حاشا که خود را فرزندان مکتب کربلا ، شاگردان منبر حضرت زینب(س) و پیروان آموزگارانی چون حضرت سجاد(ع) و امام حسین(ع) بدانیم و در برابر ظلم و جور مستکبران و اسلام ستیزان سکوت کنیم. خوشا ملتی که امنیت و موجودیت امروز خود را وامدار مکتب حسین(ع) و خون پاک شهیدانی است که شاگردان برحق مکتب عاشورا بوده اند. ملتی سربلند که در حکومتی اسلامی و تحت فرمان مقام معظم رهبری، فرصت پایداری در برابر ظلم و جور استکبار و یاری رسانی به مسلمانان جهان را دارد. بکوشیم تا میراث دار کربلا باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را برای اصلاح رفتار و کردار خود در میدان زندگی ، سازندگی و خدمت رسانی به کار گیریم.

عاشورا آموزگار پایداری، اتحاد و خروش است و امروز خانواده ی بزرگ بانک کشاورزی، در کارزار اقتصادی و با حمایت از سلاح تولید و اشتغالزایی، با تمام قوا می کوشد تا به سهم خود، پیرو راستین مکتب عاشورا و حافظ اقتدار پرچم پرشکوه جمهوری اسلامی ایران باشد.

دهه پرفیض محرم و ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان و یاران گرانقدر ایشان را تسلیت می گویم و از خداوند متعال توفیق حرکت در مسیر آموزه های گهربار مکتب کربلا ، راه راستین حق و عدالت و خدمت به مردم عزیز کشورمان را مسئلت دارم.

«مهدی رضایی»

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت دهه محرم و واقعه کربلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه