// کد مطلب: ۱۴۳۵۷۹

بیمه کوثر:

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز خبرنگار
لینک کوتاه کپی شد

حضرت زینب(س) الگوی یک خبرنگار راستین نهضت عاشورای حسینی

امسال 17 مرداد، روز خبرنگار با ایام شهادت سالار شهیدان و یارانش همزمان شده است. چه زیبا و بجاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س). وی مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر در برابر نامردمان مردنما، علی‌وار، هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.
حضرت زینب(س) در عمق تاریخ، بر تارک خیل پیام‌آوران حقیقت و آگاه‌سازان بشر قرار گرفته است و نوای قدسی او هنوز پس از 14قرن عامل روشنگری و بیدارگری مردمان است. حضرت زینب(س) خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این روایت در آن مقطع حساس تاریخی نبود، امروز شرایط دیگری داشتیم. حضرت زینب(س) به درستی "پیام بر" عاشورا است که "کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود..." گزاف نیست اگر او را بهترین الگو برای خبرنگاری معرفی کنیم. همین قیاس کافی است تا یک خبرنگار راستین و آزاد بداند در راه گفتن حقایق و بیدار کردن خلایق چه دشواری‌هایی که نباید تحمل کند و چه محرومیت‌هایی که به سراغش نمی‌آید.
ضمن تسلیت شهادت امام حسین و 72 یار باوفایش، روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و با سلام و درود بر شهید والامقام، محمود صارمی و همه خبرنگاران آزاده عالم که اصلی‌ترین سرمایه خویش را برای تحقق هدف بلند خویش به قربانگاه بردند، برای عزیزان خبرنگار آرزوی توفیق فراوان و صبر در برابر سختی‌های این شغل ارزشمند دارم.

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز خبرنگار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه