// کد مطلب: ۱۴۳۶۲۶

اموال تملیکی

پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به‌مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به‌مناسبت روز خبرنگار
لینک کوتاه کپی شد

سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام، طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام، طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

در این پیام آمده:

«خبرنگاران انسان‌هایی آزاده‌اند که همواره در کنار مردم می‌مانند و با وجدانی بیدار سختی‌های مسیر آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی به جامعه را به جان می‌خرند و در عصری که جامعه بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ‌ساز در جهت تعالی جامعه هستند.

آنانی که آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج ، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود "چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نمانـد قرار" را عینیت می‌بخشند.

قطعا انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان اموال اموال تملیکی جز با اتکا به قلم و تلاش خبرنگاران صادق ممکن نخواهد بود و بر خود لازم می‌دانم که یادآور شوم تحولات مطلوبی که طی یکسال گذشته در این سازمان رخ داد به‌ویژه در زمینه اطلاع‌رسانی برگزاری حراج ها و مزایده ها و همچنین ساماندهی وضعیت انبارها، اصحاب رسانه نیز سهم داشتند و با مطالبه‌گری‌های خود در این خصوص مسئولان امر را پای کار آوردند.

هفدهم مرداد فرصتی مغتنم است تا قدردان زحمات و از خودگذشتگی جهادگران عرصه قلم باشیم؛ اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار، تحولات و پیشرفت‌های سپری شده سازمان اموال تملیکی برای افکار عمومی، از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای تمامی خبرنگاران آرزومندم».

پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به‌مناسبت روز خبرنگار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه