// کد مطلب: ۱۴۳۶۴۰

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد؛

توسعه و پیشرفت همچنان محور اصلی فعالیت‌های فولاد مبارکه است

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه از یک سو بر افزایش کیفی و کمی تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود تمرکز دارد و از سوی دیگر توسعه هدفمند و متوازن با نگاه به آینده را به طور همزمان با جدیت بیش از پیش ادامه خواهد داد.

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در اولین روز کاری هفته بعد از مجمع سالانه شرکت، ضمن بازدید از طرح‌های توسعه در دست اجرا بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند اجرایی این طرح‌ها تأکید کرد.

وی افزود: از این که سهامداران فولاد مبارکه مجمع را با خوشحالی ترک کردند، خرسندیم، لیکن همچنان حل مشکلات معیشتی مردم و راه نجات کشور را اشتغال‌زایی، ارتقاء بهره‌وری، کسب دانش فنی به‌روز و اجرای هرچه سریعتر توسعه‌های شرکت می‌دانیم و بر نقش محوری شرکت‌هایی چون فولاد مبارکه بر توسعه صنعتی کشور تأکید داریم.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: توزیع سود بالا به معنی توقف روند توسعه‌ها نیست، فولاد مبارکه از یک سو بر افزایش کیفی و کمی تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود تمرکز دارد و از سوی دیگر توسعه هدفمند و متوازن با نگاه به آینده را به طور همزمان با جدیت بیش از پیش ادامه خواهد داد.

طیب‌نیا تصریح کرد: تمام همت مدیران و کارکنان گروه فولاد مبارکه در شرایط سخت اقتصادی و رکود بازار فولاد بر این است که با افزایش بهره‌وری، کاهش بیش از پیش هزینه‌ها و جذب فزاینده منابع مالی به اهداف از پیش تعیین شده جهت ایجاد تحول صنعتی و اقتصاد بدون نفت در کشور دست یابند.

توسعه و پیشرفت همچنان محور اصلی فعالیت‌های فولاد مبارکه است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه