// کد مطلب: ۱۴۳۶۴۳

رضا بهرام | ازدواج رضا بهرام | همسر رضا بهرام

ماشین میلیاردی رضا بهرام سوژه شد | رضا بهرام از عشقش رونمایی کرد

ماشین میلیاردی رضا بهرام سوژه شد | رضا بهرام از عشقش رونمایی کرد
لینک کوتاه کپی شد

عکس دیده نشده از رضا بهرام با ماشین فوق لاکچری

رضا بهرام خواننده پاپ ایرانی است . رضا بهرام در سینما و تلوزیون برای فیلم و سریال های زیادی آهنگ خوانده است . در ادامه عکس جدید رضا بهرام با ماشین لاکچری اش را مشاهده می کنید .

از تولد تا تحصیلات و زندگی شخصی رضا بهرام
رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ 20 دی ماه 1370 در یزد متولد شد.

ای ن خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.رضا بهرام با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختند.

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال 1384 فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از 3 سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

آهنگ های رضا بهرام

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده است و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش است.

رضا بهرام از سال 1393 قطعه هایی منتشر نمود و در سال 1396 در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد. در سال 1397 با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت اش شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

در حال حاضر موسسه هنری ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. نهایتا بعد از سال ها فعالیت آقای رضا بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش بدست بیاورد.

رضا بهرام در کنار مادر و خواهرش

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خواننده های جوانی است که در مدت زمانی کوتاه توانست نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند و به یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ تبدیل شود.

رضا بهرام علاقه زیادی به خانواده اش دارد و در سال 1384 و بعد از از دست دادن پدرش مدتی افسرده شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت.

عکسی از رضا بهرام و مادرش

تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال 89 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

رشته مورد علاقه رضا بهرام قبل از خوانندگی
رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد.

خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد.

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد.

آغاز حضور جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی
رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او 29 تیر ماه 1397 به اسم از عشق بگو منتشر شد.

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیق ی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 96 بود.

اولین کنسرت رضا بهرام
رضا بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار 13 تیرماه در کیش و بعد از آن 16 تیرماه سال 98 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد.

محمد حسین توتونچیان سرپرست موسسه هنری ققنوس تهیه کننده آهنگ های رضا بهرام است و از ابتدای فعالیت رضا بهرام در کنار او حضور دارد.

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون
اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و بعد از آن در برنامه عیدانه احسان علیخانی در نوروز 98است.

این خواننده پاپ که برای اولین بار با احسان علیخانی در این برنامه دیدار کرد بنابر درخواست مجری این برنامه ترانه ای را به صورت زنده در برنامه اجرا کرد و پیش از آن هم تجربه اجرای زنده در برنامه یک و یک را داشت که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته بود.

اولین حضور رضا بهرام در جشنواره موسیقی فجر
رضا بهرام خواننده محبوب موسیقی پاپ شامگاه جمعه 25 بهمن ماه 98در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و اجرای آهنگ های او با استقبال زیادی مواجه شد.

این خواننده کشورمان در جشنواره موسیقی پاپ علاوه بر اجرای آهنگ های پرطرفدار ، بخش هایی از ترانه مو به مو را به صورت زنده اجرا کرد.

ماشین میلیاردی رضا بهرام سوژه شد | رضا بهرام از عشقش رونمایی کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۱

  • ناشناس ارسالی در


    به شما چه