// کد مطلب: ۱۴۳۶۶۸

بانک کشاورزی/

پیام سرپرست بانک کشاورزی، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

پیام سرپرست  بانک کشاورزی، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
لینک کوتاه کپی شد

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار ، از تلاش اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی و روشنگری تشکر و قدردانی کرد.

در پی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.


بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید، نقش و مجاهدت اصحاب رسانه در عرصه آگاهی بخشی جامعه که زمینه ساز پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور است، برکسی پوشیده نیست و به واسطه کنشگران عرصه اطلاع رسانی که برای هدایت جامعه به سوی سعادت و توسعه تلاش می کنند، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور میسر خواهد شد.

تقارن گرامیداشت سالروز شهادت زنده یاد محمود صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی و سالروز عروج خونین سبکبالان عاشقی که با شهادت خویش حماسه ای جاودانه آفریدند، نمادی از تلاش شبانه روزی جهادگرانی است که برای مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در جبهه آگاهی‌افزایی و اطلاع‌رسانی کوشش می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» و پاسداشت خاطره شهیدان رسانه، از تلاش همه خبرنگاران و فعالان عرصه اندیشه و قلم در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و روشنگری تشکر و قدردانی می کنم و موفقیت روز افزون آنان را در مسیر روشنگری، ایجاد شفافیت و گره گشایی از کار مردم، از درگاه پروردگار مهربان مسألت می نمایم.


مهدی رضایی

پیام سرپرست بانک کشاورزی، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه