// کد مطلب: ۱۴۳۶۷۵

بانک آینده/

امام حسین (علیه‌السلام) و واقعه کربلا، تجلی روشن‌گری و ستم‌ستیزی است

امام حسین (علیه‌السلام) و واقعه کربلا، تجلی روشن‌گری و ستم‌ستیزی است
لینک کوتاه کپی شد

اگر نهضت امام حسین (علیه‌السلام) عالم‌گیر شد و آثار آن صدها سال باقی ماند؛ و اگر هر روزی که با ظلم و ستم مبارزه می‌شود، به نام عاشوراست و هر سرزمینی که ساکنان آن علیه ظلم قیام می‌کنند، نام کربلا به میان می‌آید، هم‌زمان با عناصر پرشمار الهی و قدسی و انسانی، تلاش گزارش‌گران، راویان، تحلیل‌گران، خبرنگاران و مستندگرانی است که از ابتدای قیام تا شهادت امام و بعد از آن، دیده‌ها را راست و درست، ثبت و بازگو کردند.

تحلیل‌گران، خبرنگاران و مستندگرانی است که از ابتدای قیام تا شهادت امام و بعد از آن، دیده‌ها را راست و درست، ثبت و بازگو کردند.

امسال روز خبرنگار مصادف شده با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی؛ این حسن تلاقی، فرصت مناسبی است تا ابعاد مهم مسئولیت و رسالت خطیر فعالان رسانه، به‌ویژه خبرنگاران، مورد توجه دوچندان قرار گیرد.

امروز در کارزار دنیای کنونی که مخاطب از هر سو بمباران اطلاعات و اخبار راست و ناراست می‌شود و سخت نیازمند خبر راست و قوه تشخیص است؛ صدق قلم خبرنگار متعهد، چون شمشیری ممیز جالب توجه است.
ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی(علیه‌السلام) "روز خبرنگار" را گرامی داشته و همه خبرنگاران راد و امین و حرفه‌ای و بااخلاق را می‌ستاییم و برای این تلاشگران آگاه‌ساز و روشن‌گر آرزوی برتری و به‌روزی داریم.

امام حسین (علیه‌السلام) و واقعه کربلا، تجلی روشن‌گری و ستم‌ستیزی است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه