// کد مطلب: ۱۴۳۶۷۹

بانک مرکزی/

پیام رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

پیام رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی در پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار ، از تلاش های فعالان این عرصه قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

روز خبرنگار، روز پاسداشت فعالان عرصه آگاهی‌بخشی، تبیین و اطلاع‌رسانی را گرامی می‌دارم و از همه عزیزان فعال در این عرصه به پاس همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه‌، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

17 مرداد روز خبرنگار امسال، مصادف بود با عاشورای حسینی و ایام حزن و عزاداری سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع)؛ ایامی که نه فقط عرصه ازخودگذشتگی و ایثـار بلکه جلوه کامل و زیبای روشنگری و تبیین، در حد اعلاست.

در جای جای خطابـه‌ها و نوحه سرایی‌ها، روشنگری نهفته است و اینجاست که خطابه‌های حضرت زینب (س) و حضرت سجاد (ع) در بلندای تاریخ می‌درخشد و ماندگار می‌شود و عاشورای امام حسین (ع) و یاران باوفایش را حماسه عاشورا می‌کند و جایگاه بی‌بدیل آگاهی‌بخشی را به اوج می‌رساند.

از همین روست که اهمیت "جهاد تبییـن" به ویژه در عصر پرآشوب امروز، کمتر از جهاد در میـدان نیست؛ عرصه‌ای که خبرنگاران و فعالان رسانه، پیشقراولان و پرچمداران پرافتخـار آن هستند.

بر همین اساس، قدردان زحمات و تلاش‌های همه عزیزان و جهادگران عرصه خبـر و رسانه هستم و از درگاه خداوند متعال برای یکایک شما بزرگواران توفیق روزافزون و استقامت در این مسیر متعالی را خواهانم.


علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی

پیام رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه