// کد مطلب: ۱۴۳۷۴۵

بانک ملی ایران/

برپایی موکب خدمت رسانی به سوگواران سالار شهیدان در مشهد مقدس

برپایی موکب خدمت رسانی به سوگواران سالار شهیدان در مشهد مقدس
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان ، به همت هیات محبین کریم مدینه (ع) کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی و جمعی از همکاران ، موکب خدمت رسانی به عزاداران حسینی و زائران و مجاوران حریم حرم رضوی ، به یاد شهدای این اداره امور شعب در محل خیابان امام خمینی (ره) مشهد ، از شب هشتم محرم الحرام بر پا شد .

در این ایام ضمن برگزاری مراسم مذهبی و اقامه نماز جماعت ، از عزاداران حسینی با توزیع چای ، شربت ، آب و وعده غذایی ، پذیرایی به عمل آمد .
شایان ذکر است در روز عاشورا محمد نجف زاده معاونت شعب منطقه دو کشور ضمن حضور در محل موکب ، از نزدیک با همکاران دیدار و از تلاش های ایشان در زمینه برپایی ایستگاه تقدیر و تشکر نمودند.
محمد نجف زاده در این دیدار برپایی خیمه های عزاداری را نشان ادامه راه سرخ شهدا دانسته و گفت:امام حسین (ع) در طول تاریخ مسیر را برای رهروان خویش تبیین کردند که این مسیر روشنگری ، راه سعادت بشر است.
این مراسم با اقامه نماز ظهر عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام میرزائی در خصوص تبیین آموزه های امر به معروف و نهی از منکر در نهضت عاشورا پایان
یافت.

برپایی موکب خدمت رسانی به سوگواران سالار شهیدان در مشهد مقدس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه