// کد مطلب: ۱۴۳۹۳۴

بیمه تعاون:

آمادگی بیمه تعاون جهت پوشش تمام ریسک های صنعت ساختمان با ارائه بیمه نامه ای منحصر بفرد

آمادگی بیمه تعاون جهت پوشش تمام ریسک های صنعت ساختمان با ارائه بیمه نامه ای منحصر بفرد
لینک کوتاه کپی شد

صنعت ساختمان یکی از صنایعی است که بسیار دیگری از صنایع را به خود وصل کرده و با آنها ارتباط برقرار می کند که از جمله آن صنعت بیمه است که ارتباط تنگاتنگی با صنعت ساختمان که البته صنعت احداث است را دارد.

یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که با حضور محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، رئیس اتاق تعاون ایران ونمایندگان مجلس افتتاح شد گفت: صنعت ساختمان یکی از صنایعی است که بسیار دیگری از صنایع را به خود وصل کرده و با آنها ارتباط برقرار می کند که از جمله آن صنعت بیمه است که ارتباط تنگاتنگی با صنعت ساختمان که البته صنعت احداث است را دارد.
بیمه تعاون برای تمام ریسک ها درحوزه صنعت ساختمان بیمه نامه ای با کیفیت طراحی کرده است که باقیمت مناسب و خدمات عالی هم در زمان صدور و هم در زمان پرداخت خسارت به بیمه گذاران این صنعت ارائه می کند.

شایان ذکر است که این نمایشگاه با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور، مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، جمعی از مدیران و معاونان این وزارتخانه، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

گفتنی است؛ 900 شرکت داخلی و خارجی از جمله کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، آلمان، ترکیه و... در بیست دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در فضایی بالغ بر 38780 متر فضای داخلی و 7230 متر فضای باز داخلی و 140 متر فضای خارجی از 21 تا 24 امرداد ماه 1401 در حال برگزاری است حضوری فعال دارند.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از اخبار پولی مالی،

آمادگی بیمه تعاون جهت پوشش تمام ریسک های صنعت ساختمان با ارائه بیمه نامه ای منحصر بفرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه