// کد مطلب: ۱۴۳۹۶۹

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان در بازدید از شرکت گهرزمین عنوان کرد:

ظرفیت های تولید و اشتغال گهرزمین، کمک شایانی به حل معضل بیکاری می کند

ظرفیت های تولید و اشتغال گهرزمین، کمک شایانی به حل معضل بیکاری می کند
لینک کوتاه کپی شد

صبح یکشنبه ۲۳ مرداد ماه رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه رییس دادگستری و دادستان سیرجان و برخی دیگر از مسوولین قضایی استان از قسمت های مختلف سایت گهرزمین بازدید کرده و از نزدیک با اقدامات این مجموعه آشنا شدند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین پس از این بازدید جلسه ای با حضور بازدیدکنندگان، مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین ، مدیر مجتمع و معاون بهره برداری ، معاون توسعه ، مدیران مجموعه و اصحاب رسانه سیرجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد فلاح مدیرعامل گهرزمین ضمن خوش آمدگویی به حاضرین عنوان کرد: خدا را شاکریم که مسوولین قضایی استان خیلی بیشتر از یکسری ادارات در کنار مجموعه گهرزمین بودند و حمایت های خود را از این مجموعه دریغ نکردند که این مهم باعث دلگرمی کارگران این شرکت است.

وی در ادامه افزود: بزودی با توجه به توده عظیم معدنی جنوب، پرچم گهرزمین سوم در جنوب استان نیز برافراشته می شود و کمک شایانی به حل معضل بیکاری خواهد کرد.

فلاح با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه) در راستای توسعه زنجیره فولاد و سرمایه گذاری در مناطق دارای سواحل و دریا گفت: ما باید توسعه را در زمان زودتری در مناطق مختلف آغاز می کردیم که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد توسعه هرچه بیشتر این مناطق باشیم.

حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری استان در ادامه، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد: حضور در این مجموعه توفیقی برای ما بود، درواقع باعث خرسندی و خوشحالی است که راه اندازی و مدیریت چنین مجموعه های معدنی و صنعتی بدست مهندسین و متخصصین بومی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به شکوفایی استعدادهای مختلف بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همت ایرانی، تهدید و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و بسوی خودکفایی پیش رفته است و این شکوفایی استعدادها دقیقا همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب به آن دل بسته است.

حجت الاسلام حمیدی ظرفیت های شهرستان و استان کرمان را بسیار خوب و حائز اهمیت دانست و گفت: ظرفیت های تولید و اشتغال سیرجان به بحث تولید و اشتغال کمک شایانی می کند. درواقع ما زنجیره کامل فولاد را در استان کرمان داریم.

وی در پایان افزود: از اولویت های دستگاه قضا، حمایت از تولید است و ما از تولید حمایت می کنیم.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

ظرفیت های تولید و اشتغال گهرزمین، کمک شایانی به حل معضل بیکاری می کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه