// کد مطلب: ۱۴۴۱۶۰

سازمان منطقه آزاد کیش

رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس با ۱۲ رویداد ملی و بین المللی در کیش

لینک کوتاه کپی شد

آیین رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس ویژه برگزاری 12 مسابقه ملی و بین المللی در کیش با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس فدراسیون تنیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین رونمایی از لوگوی این رویداد ملی و بین المللی، گفت: جزیره کیش با ظرفیت ها و زیرساخت های موجود می تواند در رشد و توسعه ورزشی این منطقه تاثیر گذار باشد.

کشاورز در رابطه با توسعه زیرساخت ها، اصلاح فرآیندها و بهره گیری از نیروی انسانی توانمند جهت فراهم کردن شرایط حضور جامعه ورزشی کشور در جزیره کیش، اظهار داشت: همه اقشار جامعه به ویژه قهرمانان و ورزشکاران می توانند به راحتی و با صرف هزینه های کمتر از امکانات و فضای بزرگ ورزشی ایجاد شده در جزیره بهره مند شوند.

رئیس فدراسیون تنیس نیز در این مراسم گفت: با ایجاد تغییرات و برنامه ریزی های انجام شده در کیش؛ تعداد 12 رویداد بزرگ ملی و بین المللی تنیس از نیمه شهریورماه تا پایان بهمن امسال با حضور گسترده جامعه تنیس کشور در سطح ملی و تنیسورهای مطرح بین المللی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مسابقات رده سنی 10 تا 18 سال پسران و دختران، تور تنیس زیر 14 سال و زیر 16 سال آسیا، مسترز بین المللی پیشکسوتان، فیوچرز 15 هزار دلاری، جام حذفی آقایان و بانوان و تور جهانی زیر 18 سال با عنوان رویدادهای «جزیره تنیس» از 18 شهریورماه تا 29 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شوند.

رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس با 12 رویداد ملی و بین المللی در کیش

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه