// کد مطلب: ۱۴۴۲۲۲

بانک توسعه تعاون/

سلامت حداکثری و عملکرد مناسب معیار اعطای مسئولیت به مدیران استانی است

سلامت حداکثری و عملکرد مناسب معیار اعطای مسئولیت به مدیران استانی است
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست بانک توسعه تعاون سلامت حداکثری و عملکرد مناسب را معیار اعطای مسئولیت به مدیران استانی عنوان نمود.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بانک در دوره جاری ارائه گزارش اقدامات، تبیین سیاست‌ها و راهبردهای بانک به همکاران سراسر کشور است تا همکاران با آگاهی از جدیدترین تدابیر و برخورداری از اطلاعات به‌روز، آمادگی کافی برای پیشبرد برنامه‌ها و ارائه خدمات بهینه به مشتریان را داشته باشند.
وی افزود: اطلاع تمامی ارکان مدیریتی و اجرایی بانک از سیاست‌ها، راهبردها و راهکارها موجب می‌شود همه همکاران در اجرایی نمودن سیاست‌ها ایفای نقش نمایند.
شیخ حسینی تصریح نمود: ارائه رهنمودها و راهکارها به مشتریان و معرفی طرح‌ها و محصولات صرفا معطوف به وظایف همکاران بازاریابی نمی‌باشد، بلکه همکاران پشت باجه نیز با آگاهی از سیاست‌ها و راهبردها می‌توانند در ارائه طرح‌ها و جذب مشتریان نقش فعالی ایفا نمایند.
سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: با بررسی مفاد سیاست‌های اعتباری و ارزی، تلاش گردیده تا بسیاری از جاذبه‌ها و مزیت‌های رقابتی در ارائه خدمات تخصصی صدور ضمانت‌نامه و گشایش اعتبار اسنادی لحاظ شود و همکاران شعب ابزارهای مورد نیاز برای ارائه بسته خدماتی جذاب به مشتریان را در اختیار داشته باشند.
وی ابراز داشت: ابعاد متنوع سیاست‌های اعتباری و ارزی با توجه به پیشنهادها و نقطه نظرات همکاران شعب و مشتریان مورد بازنگری قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود شرایط مناسبی برای استفاده همکاران از ابزارهای متنوع جذب مشتریان فراهم شده باشد.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از همه همکاران شعب انتظار می‌رود از این بستر مناسب خدمات بانکی بیشترین بهره را در معرفی خدمات به مراجعین و جذب مشتریان ببرند و عملکرد مناسب واحدها و اشخاص و اجرای مناسب این سیاست‌ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: جایگاه‌های مهم مدیریتی در سطح استان‌ها بر اساس شایسته‌سالاری و عملکرد مناسب و سلامت حداکثری اداری تکمیل می‌گردد و نام و نشان افراد اهمیت چندانی ندارد.
وی تاکید کرد: سرمایه انسانی مزیت رقابتی بانک توسعه تعاون است و نقش نیروی انسانی از هرگونه تکنولوژی، محصول و روش نوین مهم‌تر است، زیرا ابزارها و راهکارها دائما در مسیر رقابت، در حال تغییر و جایگزینی و دگرگونی هستند، اما سرمایه انسانی نقشی مهم و فراگیر در طول زمان برای پیشرفت و موفقیت بانک بر عهده دارند به همین خاطر تکریم سرمایه‌های انسانی و توجه به مسائل و مشکلات آنها حائز اهمیت می‌باشد.
وی ادامه داد: مدیران استانی با توجه به عملکرد واحدها و تحقق عملکرد بر مبنای اهداف و به دور از سلائق و روابط، از ابزارهای انگیزشی برای ترغیب همکاران جهت ارتقای سطح کارآمدی بهره ببرند.
شیخ حسینی گفت: تاکید دارم بانک توسعه تعاون بانک تخصصی تعاونگران و بنگاه‌های کوچک و متوسط است و بیشترین انرژی و زمان همکاران باید صرف ارائه خدمات به این جامعه هدف باشد و بر این اساس قراردادها و تفاهمات و برنامه‌های بانک به گونه‌ای راهبری می‌شود تا جامعه هدف بالاترین سهم را در سبد خدمات بانک داشته باشد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مهمترین راهبرد بانک در دوره سال جاری تجهیز منابع و مدیریت نقدینگی از طریق ارائه خدمات بهینه و جذب مشتریان است و برنامه‌های کوتاه مدت نیز بر این اساس تدوین گردیده و از همه واحدها و همکاران نیز انتظار می‌رود در همین مسیر انجام وظیفه نمایند.
گفتنی است این جلسه با حضور سید باقر فتاحی رئیس هیأت مدیره، محمدجعفر ایرانی و امیرهوشنگ عصارزاده، اعضای هیات‌مدیره، سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و الهام قزی معاون ارزیابی اداره کل اعتبارات برگزار شد و تعدادی از مدیران و همکاران استانی نیز مطالب و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

سلامت حداکثری و عملکرد مناسب معیار اعطای مسئولیت به مدیران استانی است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه