// کد مطلب: ۱۴۴۵۸۵

فولاد مبارکه

منبع انتشار گزارش منتشرشده از فولاد مبارکه هنوز مشخص نیست

منبع انتشار گزارش منتشرشده از فولاد مبارکه هنوز مشخص نیست
لینک کوتاه کپی شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: منبع انتشار گزارشی که از فولاد مبارکه در رسانه‌ها منتشر شده و دست به دست می‌شود، هنوز مشخص نیست.

سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به گزارش منتشرشده از تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اظهار کرد: همانطور که روز گذشته رئیس قوه قضائیه اعلام کردند، گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از فولاد مبارکه هنوز به دست دستگاه قضایی نرسیده اما رئیس قوه قضائیه دستور دادند تا شعبه ویژه‌ای در تهران، چه در دادسرا و چه در دادگاه‌ها برای رسیدگی به تخلفات این گزارش تشکیل شود.

وی با بیان این که منبع انتشار گزارشی که در رسانه‌ها منتشر شده و دست به دست می‌شود، هنوز مشخص نیست، افزود: به دلیل این که گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه هنوز از سوی مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی به قوه قضائیه واصل نشده، نه آن را تأیید و نه آن را انکار می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان خاطرنشان کرد: برخی شکایتی نسبت به انتشار این گزارش مطرح کرده‌اند که ما در حال پیگیری هستیم و دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نیز برای باز شدن ابعاد آن در حال رصد این موضوع هستند.

منبع انتشار گزارش منتشرشده از فولاد مبارکه هنوز مشخص نیست

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه