// کد مطلب: ۱۴۴۶۰۵

بیمه مرکزی:

حضور اعضای كارگروه تكافل پژوهشكده بیمه در چهارمین نشست جهانی تكافل و تكافل اتكایی ۲۰۲۲ دبی

حضور اعضای كارگروه تكافل پژوهشكده بیمه در چهارمین نشست جهانی تكافل و تكافل اتكایی 2022 دبی
لینک کوتاه کپی شد

اعضای کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه در چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکایی ۲۰۲۲ و کارگاه‌های پسارویداد آن که از 2 تا 4 شهریور 1401در شهر دبی برگزار می‌گردد حضور خواهند داشت.

مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE) چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکایی 2022 را در روز چهارشنبه 2 شهریور 1401 به صورت حضوری و به زبان انگلیسی در شهر دبی برگزار خواهد کرد. همچنین کارگاه‌های پسارویداد این نشست نیز در روزهای 3 و 4 شهریور 1401 با محوریت جنبه‌های عملیاتی تکافل، تکافل اتکایی و تکافل خرد برگزار خواهد شد.

به منظور بهره‌مندی صنعت بیمه کشور از دانش روز دنیا در زمینه اجرای تکافل و ارتقای سطح علمی فعالان در حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی، اعضای کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه در چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکایی 2022 و کارگاه‌های پسارویداد این همایش حضور یافته و سخنرانی علمی با موضوع «صنعت تكافل و حركت به سوی چشم‌اندازی نوين متاثر از هم‌گرایی كشورهای اسلامی» توسط دکتر علی بنیادی عضو کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه ارائه خواهد شد.

در این نشست همچنین مدیرعامل و کارشناسانی از شرکت بیمه دانا و نمایندگان شرکت بیمه اتکایی امین نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است، نشست جهانی تکافل در تلاش است تا ارزش تکافل را به عنوان بخش مهم صنعت مالی اسلامی بر اساس رشد بالقوه آن نشان دهد. چراکه تکافل به عنوان بستری مناسب برای شمول مالی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمامی افراد غیرمسلمان نیز قابل بهره‌برداری بوده و تاثیر مثبتی بر نرخ نفوذ بیمه خواهد داشت. عموما رشد در صنعت تکافل، درصورت برنامه‌ریزی دقیق و راه‌اندازی پویش‌های آگاه‌سازی در یک کشور، می‌تواند افزایش یابد.

بر این اساس اهداف اصلی چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکایی، «ارائه دانشی دقیق از مزایای صنعت تکافل به منظور آماده‌سازی نیروی کار کافی»؛ «تحلیل مشکلاتی که مانع توسعه سریع تکافل و به همان نسبت مانع افزایش شمول مالی می‌شود» و «ارائه فرصت‌ها برای همکاری با صنعت تکافل، خرده بانکداران، شرکتی و شرکت‌های کوچک و متوسط اسلامی، مدیران توسعه کسب‌وکار و روسای مراکز توسعه و پژوهش» می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی به نقل از پژوهشکده بیمه،

حضور اعضای كارگروه تكافل پژوهشكده بیمه در چهارمین نشست جهانی تكافل و تكافل اتكایی 2022 دبی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه