// کد مطلب: ۱۴۴۸۷۹

ایرانسل

پیامی برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها

پیامی برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها
لینک کوتاه کپی شد

ایرانسل به عابران از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی، در خصوص حفاظت و مراقبت از این گونه جانوری در حال انقراض، اطلاع‌رسانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، با همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست و سمن‌های فعال این حوزه، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی (آسیایی) عبور می‌کنند، در خصوص مراقبت از این گونه جانوری در حال انقراض، اطلاع‌رسانی می‌کند.

تصادف‌های جاده‌ای، دومین عامل تلفات یوزپلنگ ایرانی است. از آنجا که جاده میامی-عباس‌آباد در استان سمنان، از دل مهمترین زیستگاه این گونه ارزشمند طبیعت ایران عبور می‌کند، ایرانسل، از ابتدای شهریور ماه 1401، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی تردد می‌کنند پیامکی ارسال کرده و از آنان دعوت می‌کند تا هنگام عبور از این منطقه، احتیاط کنند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائۀ خدمات ارتباطی و تلاش برای محرومیت‌زدایی ارتباطی در سطح کشور به‌خصوص در مناطق محروم، طی سال‌های اخیر، با انجام فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب‌دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته‌های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژۀ ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزۀ سرمایه‌گذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات‌رسانی کند.

ایرانسل همچنین در سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب‌وکار» خود را منتشر کرد. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط‌زیستی کسب‌وکار ایرانسل بر جامعه ایران متمرکز است و مروری کوتاه بر شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطیِ کسب‌وکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسۀ سالانۀ شاخص‌های عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسب‌وکار مسؤولانه» به شمار می‌رود.

هفته گذشته، در روز 31 مرداد 1401، ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دورۀ «جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی 6 ستارۀ مسؤولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی» شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینۀ مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.

پیامی برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه