// کد مطلب: ۱۴۵۱۲۹

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران:

تلاش می کنیم هزینه های درمانی افراد نیازمند به خدمت کاهش پیدا کند

تلاش می کنیم هزینه های درمانی افراد نیازمند به خدمت کاهش پیدا کند
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تلاش می کنیم هزینه های درمانی افراد نیازمند به خدمت را کاهش دهیم.

محمد مهدی ناصحی در سفر به استان یزد و در آیین افتتاح ساختمان اداره کل بیمه سلامت استان یزد با تشکر از تلاش های مسئولان استان یزد در اجرایی کردن پروژه ها و طرح ها گفت: خوشبختانه اقدامات و گام های قابل قبولی در حوزه فرماندهی نظام سلامت برداشته شده است.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه 50 درصد هزینه ها از جیب مردم در حوزه سلامت باید کاهش پیدا کند افزود: بیمه با کوشش در تامین منابع سلامت و حفاظت مالی از مردم یکی از شاخص های مهم بیمه ای در دنیا است، در ابتدای سال با مصوبه مجلس، بیمه سلامت 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه 3 دهک پایین جامعه دریافت کرد و 5 میلیون و 400 هزار نفر بیمه شدند که این تعداد به 6 میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه در خصوص بیمه 3 دهک اول جامعه نیز تلاش های بسیاری انجام شد تصریح کرد: شاخص دیگر کاهش هزینه های مردم است، خوشخبتانه 5 هزار میلیارد تومان نیز برای کاهش هزینه های بیماران صعب العلاج دریافت شد، خوشبختانه برای این قشر از مردم پوشش مناسبی درنظرگرفته شده است.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: امیدواریم سال آینده با برنامه ریزی دقیق تر و ارزیابی مناسب تر اقدامات بهتری را برای این گروه از بیماران بتوان انجام داد.
ناصحی گفت: ساماندهی ارز دارو موضوع مهمی برای کشور بود که در این خصوص هم دولت با اتخاذ راهکار منطقی و مناسب و باهمت این طرح را اجرایی کرد، با اجرایی شدن این طرح شرایط بهتری برای حوزه دارو درنظرگرفته شده است، بدون شک هیچ نگرانی بابت پرداختی ها به حوزه دارو وجود ندارد.
وی تاکید کرد: در بحث بیماران اتیسم نیز برای اولین بار به پوشش بیمه ای آنها ورود کردیم، تلاش می کنیم شرایط ارایه خدمات به این بیماران بهتر از گذشته شود. ما در تلاش هستیم هزینه های درمانی افراد نیازمند خدمت را کاهش دهیم، خوشخبتانه در بحث نظام ارجاع و پزشکی خانواده نیز اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران،

تلاش می کنیم هزینه های درمانی افراد نیازمند به خدمت کاهش پیدا کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه