// کد مطلب: ۱۴۵۱۹۲

پست بانک ایران/

دیدارها و بازدیدهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان هرمزگان

دیدارها و بازدیدهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان هرمزگان
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با آغاز هفته بانکداری اسلامی دکتر بهزاد شیری مدیرعامل به اتفاق اعضای هیات مدیره و هیات همراه به منظور بررسی وضعیت منابع، مصارف، مطالبات ، پتانسیل، سرمایه‌گذاری، توسعه اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار روستایی و نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی،بازدید از طرح های تسهیلاتی و دیدار با همکاران و شرکت در جلسه شورای اداری در روز چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ به استان هرمزگان سفر کرد.

مشروح گزارش دیدارها و بازدید های این سفر در روز پنجشنبه 10 شهریور ماه به شرح زیر است؛

دیدار و گفتگوی مهندس قویدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمز گان با دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران ، برنامه اول سفر استان هرمزگان بود.
در ادامه دکتر شیری مدیر عامل بانک از شعبه خلیج فارس بندرعباس بازدید کرد و ضمن مشاهده وضعیت تشکیل و بایگانی پرونده ها، پیرامون نحوه، اصلاح و فرایند تشکیل پرونده های تسهیلاتی با مریم فرشادفر رییس شعبه و همکاران حاضر گفتگو و راهنمایی های لازم را ارائه کرد.
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به اتفاق هیات همراه در روز پنج شنبه 10شهریور 1401 از طرح تسهیلاتی پرورش میگوی شرکت آبراهه بندر عباس بازدید کرد و ضمن گفتگو با سهراب داد آفرین مدیر عامل واحد تولیدی فوق از نزدیک با فرایند فعالیت های آن مجموعه آشنا و راهنمایی های لازم را در خصوص توسعه همکاری های مشترک، ارائه کرد. گفتنی است شرکت فوق مبلغ 30 میلیارد ریال از پست بانک ایران تسهیلات دریافت کرد و با راه اندازی شرکت مزبور برای 50 نفر از شهروندان به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال آفرینی شد.
همچنین سید اصغر جلیلی نیا رییس هیات مدیره در ادامه برنامه سفر استانی در شهریور 1401 به هرمزگان از شعبه شهرستان رودان و باجه بانکی اسلام آباد آن شهرستان بازدید کرد و ضمن گفتگو با رییس شعبه و مسئول باجه بانکی شاخص عملکرد شامل؛ اقدامات، منابع، مصارف، اهداف سپرده ایی، وضعیت بانکداری الکترونیک و برنامه های آتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و راهنمایی لازم را ارائه کرد.
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در ادامه سفر به استان هرمزگان در روز پنج شنبه 10 شهریور 1401 از طرح تسهیلاتی فرآوری و بسته بندی خرما، شرکت خرما بن جنوب ( با نام تجاری دُمباز ) بازدید کرد و ضمن گفتگو با مهندس فرزاد قناعتیان مدیر عامل واحد تولیدی شرکت فوق از نزدیک با خطوط تولید، بسته بندی، آزمایشگاه و فرایند فعالیت های آن مجموعه آشنا و راهنمایی های لازم را در خصوص توسعه همکاری های مشترک وحمایت تامین مالی مجدد، ارائه کرد. گفتنی است شرکت فوق مبلغ 45 میلیارد ریال از پست بانک مدیریت شعب هرمزگان تسهیلات دریافت کرد و با راه اندازی و توسعه فعالیت شرکت مزبور برای 80 نفر به صورت مستقیم اشتغال آفرینی شد.
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در روز پنج شنبه 10 شهریور 1401 در ادامه برنامه سفر به استان هرمزگان به اتفاق رییس اداره کل روابط عمومی و مدیر شعب آن استان از باجه بانکی تازیان بازدید کرد و ضمن گفتگو با حدیث انصاری مسئول باجه بانکی وضعیت و شاخص های مختلف عملکردی باجه شامل: تعداد کارت های صادره، وضعیت واریز و برداشت، عملکرد ساتنا، نحوه انجام دوره ای سیتواسیون، میزان تحقق هدف سپرده ایی تا روز جاری، تعداد کارتهای صادره، تعداد دستگاه های pos فعال و برنامه های آتی باجه را مورد بررسی و ارزیابی قرارداد و راهنمایی های لازم را ارائه کرد. در این بازدید اعضای شورا و دهیار محل ضمن حضور در محل باجه بانکی و خیر مقدم به دکتر شیری و هیات همراه از حضور فعال و موثر بانک درمناطق روستایی قدردانی کردند و دو نفر از مدیران و سرمایه گذاران گروه راویژ(میرشکار و جوشعار) پیشنهاد همکاری و حمایت بانک از مدل سرمایه گذاری پیشنهادی گروه را خواستار شدند. گفتنی است، دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران ارائه 40 خدمت و توسعه روز افزون و نقش بانک در رونق کسب و کار و اقتصاد روستا را برای خانواده پست بانک ایران توفیق اعلام کرد.
فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران به همراه علیرضا واحد پور مدیر امور استانها وبازاریابی، جابرطاهری رییس شعبه میناب واسماعیل حجاری مسئول دایره باجه های بانکی مدیریت شعب استان از باجه های بانکی روستاهای نصیرایی و تیاب بازدید کرده و با رییس، اعضای شورا و دهیاری روستاهای مذکور در مورد مسایل و مشکلات روستا و انتظارات از پست بانک مذاکره و گفتگو کردند. همچنین در این گفتگو با مسئولین باجه های بانکی روستاهای مذکور ضمن بررسی شاخص های عملکرد و مسایل مشکلات آنان در خصوص ارایه خدمات بهتر و مطلوبتر ارایه طریق نمودند.
جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان هرمزگان به ریاست دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران و حضور اعضا هیات مدیره و هیات همراه پنج شنبه 10 شهریور 1401 برگزار و پس از ارائه گزارش عملکرد استان ، استماع نظرات دیدگاه ها و نقطه نظرات مدیریت ، روسای شعب و کارکنان استان ، در سخنانی رهنمود های لازم را ارائه کرد.

دیدارها و بازدیدهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان هرمزگان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه