// کد مطلب: ۱۴۵۲۵۴

بانک پارسیان:

جمع درآمدهای تسهیلات اعطایی بانک پارسیان به ۵.۱ هزار میلیارد تومان رسید

جمع درآمدهای تسهیلات اعطایی بانک پارسیان به ۵.۱ هزار میلیارد تومان رسید
لینک کوتاه کپی شد

جمع درآمدهای تسهیلات اعطایی بانک پارسیان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه به 5 هزار و 194 میلیارد تومان رسید که از این رقم یک هزار و 84 میلیارد تومان آن در پنجمین ماه سال حاصل شده است.

بانک پارسیان که با نماد «وپارس» در بورس تهران فعالیت می‌کند، گزارش فعالیت یک ماهه خود را منتشر کرده که براساس آن این بانک از ابتدای 1401 تا پایان مردادماه از محل تسهیلات اعطایی فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، خرید دین، تسهیلات ارزی و قرض الحسنه، درآمدی 5هزار و 194 میلیارد و 534 میلیون تومان داشته است.

بیشترین درآمد بانک پارسیان از محل تسهیلات اعطایی مربوط به تسهیلات مرابحه با 199 میلیارد تومان، تسهیلات ارزی با 158 میلیارد تومان و تسهیلات مشارکت مدنی با 102 میلیارد تومان بوده است.

کمترین درآمد این بانک از محل تسهیلات هم مربوط به تسهیلات قرض الحسنه با 4 میلیارد و 600 میلیون تومان گزارش شده است.

گزارش فعالیت یک ماهه بانک پارسیان نشان می‌دهد که درآمد این بانک از محل سپرده‌گذاری‌ها برابر با 132 میلیارد تومان، از محل اوراق بدهی 266 میلیارد تومان و از محل کارمزدها 748 میلیارد تومان بوده است.

جمع سپرده‌های دیداری و مدت‌دار ارزی و ریالی این بانک هم در 31 مردادماه امسال برابر با 32 هزار و 940 میلیارد تومان گزارش شده است. از این رقم 52 میلیارد و 226 میلیارد تومان سپرده‌های دیداری ریالی نزد بانک‌ها، 30 هزار و 637 میلیارد تومان سپرده‌های دیداری ارزی نزد بانک‌ها، 313 میلیارد تومان سپرده‌های مدت‌دار ریالی نزد بانک‌ها و 800 میلیارد تومان نیز سپرده‌های مدت‌دار ارزی نزد بانک‌ها بوده است.

مانده سرمایه‌گذاری بانک پارسیان در اوراق بدهی نیز در پایان ماه گذشته، 3هزار و 365 میلیارد تومان بوده است.

گزارش فعالیت منتشر شده در سامانه کدال نشان می‌دهد که بانک پارسیان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، رقمی بیش از 9هزار و 58 میلیارد تومان سود به سپرده‌های خود پرداخت کرده است.

اخبار پولی مالی_

جمع درآمدهای تسهیلات اعطایی بانک پارسیان به ۵.۱ هزار میلیارد تومان رسید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه