// کد مطلب: ۱۴۵۲۵۸

اموال تملیکی:

تجلیل رئیس سازمان بازرسی کشور از ساماندهی انبارهای اموال تملیکی یزد

تجلیل رئیس سازمان بازرسی کشور از ساماندهی انبارهای اموال تملیکی یزد
لینک کوتاه کپی شد

در جریان سفر رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی به استان یزد، دکتر خدائیان از انبار اموال تملیکی این استان، بازدید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل استان یزد از قسمت‌های مختلف انبار‌های اموال تملیکی یزد بازدید و دستورات لازم را در خصوص ساماندهی اموال صادر کرد.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید با اشاره به اینکه ساماندهی خوبی برای تعیین تکلیف کالا‌ها در این استان انجام شده به دستورات رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف کالا‌ها در انبار‌های تملیکی و گمرکات اشاره کرد و گفت: پس از بازدید رییس قوه قضاییه از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اقدامات خوبی به منظور تعیین تکلیف کالا‌ها انجام شد.

وی با اشاره به بهبود شرایط نگهداری کالا‌ها در انبار‌ها اظهار کرد: همان طور که در بازدید از انبار تملیکی یزد مشخص شد علاوه بر ساماندهی و قفسه بندی کالا‌ها بیش از 50 درصد از کالا‌ها تعیین تکلیف شده است.

دکتر خدائیان در بخش دیگری از سخنان خود به انباشت میزان قابل توجهی پوشاک در انبار اموال تملیکی یزد اشاره کرد و با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف این محموله گفت: در این راستا مقرر شد که هر چه سریعتر وضعیت این پوشاک مشخص شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به نگهداری تعداد قابل توجهی خودرو در انبار اموال تملیکی یزد اشاره و تاکید کرد؛ تعدادی از این خودرو‌ها قابلیت مصرف داخلی ندارند و مزایده به قصد صادرات برای این خودرو‌ها انجام شده که خریداری نداشته اند بر این اساس باید بار دیگر به مزایده گذاشته و ظرف دو ماه آینده تعیین تکلیف شوند.

به گفته وی تعدادی از پرونده‌ها حکم قطعی شان صادر نشده که باید ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف شوند.

در جریان این بازدید تعداد قابل‌توجهی خودرو، موتورسیکلت، پوشاک، کفش و ماینر وجود داشت که دکتر خدائیان در خصوص وضعیت این کالا‌ها پرس‌و‌جو کرد و در جریان روند پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت.

روابط عمومی سازمان اموال تملیکی،

تجلیل رئیس سازمان بازرسی کشور از ساماندهی انبارهای اموال تملیکی یزد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه