// کد مطلب: ۱۴۵۴۲۹

بانک کشاورزی/

بانک کشاورزی از ۱۷۱ کشاورز برگزیده و ۳۸ گندمکار پیشرو قدردانی کرد

بانک کشاورزی از ۱۷۱ کشاورز برگزیده و ۳۸ گندمکار پیشرو قدردانی کرد
لینک کوتاه کپی شد

آیین آغاز سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی با حضور رئیس جمهور و وزیر جهادکشاورزی و با معرفی و تجلیل از ۱۷۱ کشاورز برگزیده و ۳۸ گندمکار پیشرو برگزار شد و بانک کشاورزی نیز با اهدای جوایز نقدی از کشاورزان منتخب قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، همایش آغاز سال زراعی 1402-1401 و تجلیل از کشاورزان نمونه روز دوشنبه 14 شهریور با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، معاونان وزیر، فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی، وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره این بانک، مسئولان کشوری و کشاورزان پیشرو و نمونه کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران در تهران برگزار شد و بانک کشاورزی نیز با هدف ارج نهادن به تلاش و همت تولیدکنندگان نمونه، با اهدای هدایایی از فعالان نمونه بخش کشاورزی قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ساداتی نژاد با بیان این که در زمینه حمایت‌های مالی از کشاورزان سال بی نظیری را پشت سر گذاشتیم، اضافه کرد: در سال جاری 71 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک کشاورزی پرداخت شد در حالی که سال گذشته این رقم 31 هزار میلیارد تومان بوده است.

این گزارش می افزاید: امسال 171 کشاورز در سطح ملی در 150 رشته و از میان 27 هزار داوطلب در سراسر کشور پس از ارزیابی و بررسی به عنوان نمونه انتخاب و معرفی شدند .

شایان ذکر است خلاقیت و نوآوری، بهره‌وری در مصرف آب و نهاده‌های کشاورزی، کارآفرینی، میزان عملکرد تولید در واحد سطح، کیفیت تولید، کاهش استفاده از سموم شیمیایی، استفاده از فناوری‌های نوین و ارتباط با موسسه‌های تحقیقاتی و علمی، بازارمحور بودن و برندسازی برای محصولات تولیدی و مشارکت‌جویی در تعاونی‌ها و تشکل‌ها ، از شاخص‌های ارزیابی و انتخاب کشاورزان برگزیده ملی بوده است.

بانک کشاورزی از ۱۷۱ کشاورز برگزیده و ۳۸ گندمکار پیشرو قدردانی کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه