// کد مطلب: ۱۴۵۵۱۵

بیمه تجارت نو |

میز خدمت اربعین بیمه تجارت‌نو در مرزهای خروجی کشور

میز خدمت اربعین بیمه تجارت‌نو در مرزهای خروجی کشور
لینک کوتاه کپی شد

حسین حسینی، قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به ارائه توضیحاتی درباره بیمه‌نامه اربعین پرداخت و به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و تمایل هم‌وطنان‌ برای شرکت در پیاده‌روی اربعین و ابراز عشق و علاقه به سید و سالار شهیدان، «بیمه تجارت‌‎نو» نیز به طراحی بیمه‌نامه‌‎هایی جهت رفاه زائران اقدام کرده است.

بیمه تجارت‌نو در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، فارغ از بحث سود، همواره در کنار هموطنان عزیز بوده و طی سال‌های اخیر بارها در بزنگاه‌ها کنار مردم حضور یافته است و در روزهایی که مردم خود را آماده زیارت اربعین می‌کنند، بیمه تجارت‌نو بار دیگر از خدمت جدیدی رونمایی کرده تا زائران حسینی با فراغ بال عازم کربلا شوند.

حسینی گفت: بیمه‌نامه حوادث زائران؛ طرحی است که در آستانه اربعین حسینی توسط بیمه تجارت‌نو رونمایی شد. براساس این طرح، خسارات احتمالی ناشی از حوادث وارد شده به زائران و هزینه‌های درمانی آن‌ها در طول این سفر زیارتی جبران می‌شود. این بیمه‌نامه شامل سه طرح است که زائران می‌توانند براساس نیاز خود نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنند.

حسین حسینی، قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی بیمه تجارت‌نو، می‌گوید: هر شرکت یا بنگاه تجاری وظایفی در قبال هم‌وطنانش دارد که می‌تواند در قالب مسئولیت اجتماعی به آن بپردازد. در این راستا، شرکت بیمه تجارت‌‍‌نو، درصدد طراحی بیمه‌هایی است که مردم بتوانند از مزایا و پوشش‌های بیمه‌ای به درستی استفاده کنند.

وی می‌افزاید: اقدامات خیرخواهانه از جمله کمک به زندانیان و ساخت مدارس در مناطق محروم، بخشی از این مسئولیت‌های اجتماعی بیمه تجارت‌نو است. همچنین تلاش کردیم بیمه‌هایی طراحی و نسبت به پوشش بیمه‌ای افراد کم درآمد اقدام کنیم.

قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با اشاره به طرح این شرکت برای حمایت از زائران اربعین، خاطرنشان می‌کند: مدیرعامل بیمه تجارت‌نو رسیدگی به بیمه نامه زائرین اربعین را در اولویت کار سازمان قرار داده است و شخصاً به صورت کاملاً جدی به این موضوع ورود کرده‌‎اند. اولین اقدامی که در این خصوص انجام گرفته در تمامی شعب بیمه تجارت‌نو میز اربعین تعبیه شده است.

حسینی ادامه می‌دهد: در مرزهای خروجی کشور، همکاران‌مان برای ارائه خدمات بیمه ای مستقر شده‌اند. همچنین در فرودگاه مهرآباد، زائران اربعین بلافاصله پس از دریافت پاسپورت‌شان، امکان دریافت مشاوره و خرید بیمه‌نامه را خواهند داشت .

قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در پاسخ به این سوال که «زائران از چه طریق می توانند از خدمات این طرح استفاده کنند تا با خیال آسوده راهی زیارت اربعین شوند؟»، می‌گوید: خرید بیمه‌نامه از طریق مراجعه به تمامی شعب و نمایندگی‌های بیمه تجارت‌نو در سراسر کشور و همچنین به صورت الکترونیکی از طریق وبسایت شرکت و اپلیکیشن بنو امکان پذیر است.

میز خدمت اربعین بیمه تجارت‌نو در مرزهای خروجی کشور

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه