// کد مطلب: ۱۴۵۵۹۳

بانک سرمایه/

فروش ارز اربعین در شعب منتخب بانک سرمایه

فروش ارز اربعین در شعب منتخب بانک سرمایه
لینک کوتاه کپی شد

شعب منتخب بانک سرمایه در سراسر کشور به زائران اربعین حسینی ارز ارایه می کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک به منظور تسهیل شرایط عزیمت زائران حسینی به کربلای معلی، در شعب منتخب خود اقدام به فروش و ارائه ارز به صورت یکجا و خانوادگی به سرپرست خانوار پس از ثبت اطلاعات اعضای خانواده در سامانه سماح و احراز هویت آنان نموده است. گفتنی است عدم حضور سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع بوده و سرپرست خانوار می تواند با به همراه داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت بانکی خود و شناسنامه و کارت ملی اعضای خانواده نسبت به خرید ارز برای اعضای خانواده اقدام نماید.

این گزارش می افزاید جهت خرید ارز اربعین ثبت نام در سامانه سماح، همراه داشتن کارت ملی و دارا بودن کارت بانکی الزامی می باشد.

همچنین متقاضیان واجد شرایط بالای 18 سال می توانند برای خرید ارز اربعین با همراه داشتن اصل کارت ملی، دارا بودن کارت بانکی و شماره تلفن همراه به نام متقاضی و ارائه پرینت ثبت نام در سامانه سماح ( کد رهگیری 10 رقمی) به شعب منتخب بانک سرمایه در سراسر کشور مراجعه نمایند.

شایان ذکر است شعب منتخب بانک سرمایه در ایام هفته از شنبه تا پنج شنبه تا ساعت 18 و روزهای تعطیل تا ساعت 12 تا تاریخ 1401/06/26 آماده ارائه خدمات ارز اربعین به مشتریان ارجمند می باشند.

برای مشاهده اسامی شعب عرضه کننده ارز به فایل پیوست مراجعه نمایید.

فروش ارز اربعین در شعب منتخب بانک سرمایه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه