// کد مطلب: ۱۴۵۶۳۸

برای نخستین بار در شبکه پرداخت الکترونیکی کشور رقم خورد؛

حضور بانوان در ناوگان پشتیبانی پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد

حضور بانوان در ناوگان پشتیبانی پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد
لینک کوتاه کپی شد

در پی تقاضای پذیرندگان و با هدف رفاه هرچه بیشتر مشتریان وفادار بانک ملی، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در یک اقدام عملیاتی، کارشناسان آموزش دیده خانم را به ناوگان پشتیبانی خود افزوده است.

به گزارش روابط عمومی سداد، معاون پشتیبانی پذیرندگان این شرکت گفت: امیدواریم پشتیبانی مطلوب از پذیرندگان صنوف مرتبط با کالاها و خدمات بانوان و ارائه خدمات در محل استقرار دستگاه های کارتخوان شرکت سداد توسط این کارشناسان، آرامش بیشتری برای صاحبان این کسب و کارها فراهم آورد.

احمد پیشگاه زاده افزود: هدف از این اقدام که در مرحله اول به صورت آزمایشی در استان تهران آغاز شده، اجابت خواسته طیف مشخصی از استفاده کنندگان دستگاه‌‍های کارتخوان شرکت سداد است که در زمینه عرضه کالا و خدمات آرایشی و بهداشتی، ورزشی و تفریحی بانوان فعالیت می‌کنند.

معاون پشتیبانی سداد ابراز امیدواری کرد «طرح مذکور بعد از طی مراحل آزمایشی در استان تهران به تمامی استانها تعمیم یابد».

بنابر این گزارش، در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیک سداد با ناوگانی متشکل از1100 تکنسین و کارشناس مجرب، خدمت‌رسانی مستمر به750 هزار پذیرنده را بر عهده دارد که از این تعداد قریب12 هزار پذیرنده در صنوف مرتبط با خدمات و کالاهای منحصر به بانوان فعالیت می‌کنند. پذیرندگان این صنوف غالباً باشگاه‌های ورزشی زنانه، کلوپ های تفریحی ویژه بانوان، سالن های آرایشی بانوان، فروشگاه‌های لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی زنانه و همچنین مراکز آموزشی و مدارس و موسسات آموزشی دخترانه را تشکیل می‌دهند.

به گفته پیشگاه‌زاده «افزایش بازدیدهای ادواری دستگاه‌های کارتخوان، سرعت در انجام سرویس‌های اضطراری، نصب و راه‌اندازی سریع دستگاه در محل پذیرنده و امکان خدمت‌رسانی در اوقات کاری صنوف مرتبط از دیگر مزایای این طرح است».

حضور بانوان در ناوگان پشتیبانی پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه