// کد مطلب: ۱۴۵۷۲۵

بانک مرکزی/

افزایش سقف برداشت وجه نقد به صورت بین بانکی (شتابی) برای زوار اربعین حسینی

افزایش سقف برداشت وجه نقد به صورت بین بانکی (شتابی) برای زوار اربعین حسینی
لینک کوتاه کپی شد

بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانکها تاکید کرد به منظور ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد تا سقف 5 میلیون ریال به صورت بین بانکی (شتابی) در خودپردازهای خود را در استان‌هاي ايلام، خوزستان، کرمانشاه و نقاط مرزي چزابه، شلمچه، مهران و خسروی فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در این بخشنامه آمده است، پيرو بخشنامه های پیشین با موضوع افزايش سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌هاي خودپرداز تا مبلغ 5 ميليون ريال در استان‌هاي ايلام، خوزستان، کرمانشاه و نقاط مرزي چزابه، شلمچه، مهران و خسروي تا تاريخ 1401/7/5 به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زائرين محترم، ضروری است تمهیدات لازم در سوئیچ کارت بانک ها و موسسات اعتباري به گونه اي انديشيده شود که امکان ارائه خدمت «برداشت وجه نقد» براي دارندگان کارت ساير بانک ها و موسسات اعتباري در خودپرداز هاي بانک ها تا سقف مبلغ 5 ميليون ريال به صورت بين بانکي (شتابي) در مناطق مذکور فراهم شود.

لازم به ذکر است کارمزد هاي مرتبط با خدمت «برداشت وجه نقد» در استان‌هاي مذکور تغییری نخواهد داشت و تا سقف 2 ميليون ريال محاسبه مي گردد. ضمناً در راستاي تامين اسکناس مورد نياز در مناطق فوق بانک‌ها و موسسات اعتباري موظفند ضمن افزايش نوبت‌هاي پول‌گذاري در دستگاه‌هاي خودپرداز از افزايش مبلغ تراکنش وجه نقد در خودپرداز ساير استان ها خودداري به عمل آورند.

ضروري است بانک‌ها و موسسات اعتباري در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمت اشاره شده به زائران محترم اقدام نموده و بر حسن اجراي موارد فوق نظارت لازم را به عمل آورند.

افزایش سقف برداشت وجه نقد به صورت بین بانکی (شتابی) برای زوار اربعین حسینی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه