// کد مطلب: ۱۴۵۹۲۴

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک تاکید کرد:

ضرورت نگاه به داخل و نقش بانک ها در تقویت اقتصاد

ضرورت نگاه به داخل و نقش بانک ها در تقویت اقتصاد
لینک کوتاه کپی شد

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران با تبیین فرمایشات رهبر فرزانه، بر ضرورت نگاه به داخل و نقش بانک ها در تقویت اقتصاد و جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نور آزادی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان کرمانشاه که با حضور رییس، معاونان، روسای حوزه، شعب، بازرسان، کارشناسان و روسای دوایر اداره امور برگزار شد، ضرورت جوان‌گرایی را یادآور شد و گفت: استفاده‌ همزمان از تجربیات گران‌سنگ پیشکسوتان و جانشین پروری در نیروهای جوان ضروری بوده و از مصادیق تعامل درون‌سازمانی و مایه‌ تحول مدیریت کشور و پیشرفت خواهد بود.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور با اشاره به روحیه بالای همکاران، بر ضرورت آگاهی محوری در بانک و تلاش همگانی بر اصلاح ارزیابی‌ها تاکید و خاطر نشان کرد: باید بین انتظارات از شعب و تکالیفی که باید برای آنها انجام دهیم، تناسب وجود داشته باشد.
آزادی همچنین ضمن گرامیداشت حماسه اربعین حسینی و قیام عاشورا که مصداق بارز ایثار، آزادگی و عدالت خواهی است، از تلاش همکاران برای برپایی غرفه‌ بانک در موکب زائران اربعین در قصرشیرین تقدیر کرد.
انجام تکالیف قانونی و توجه به جذب منابع لازم، ضرورت بازنگری بانک مرکزی در تعیین تسهیلات تکلیفی بانک ها، پرداخت تسهیلات به میزان جذب منابع، نقش بی بدیل مدیران در رشد منابع، شناسایی و برطرف کردن خلاءها و دست کم نگرفتن توانمندی ها از دیگر مباحث محوری طرح شده از سوی آزادی بود.
جلال صفری رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از زحمات همکاران در برپایی موکب قصرشیرین و میزبانی از زائران، به پتانسیل بالای این استان برای بالا بردن سهم بانک در بازار اشاره کرد و خواستار همت و تلاش حداکثری همکاران برای اعتلای نام بزرگ بانک ملی ایران شد.
در پایان همایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار و ضمن بررسی پیشنهادها و انتقادات، راهکارهای لازم جهت بهبود فرآیندهای ارائه با کیفیت تر خدمات به مشتریان بررسی شد.
همچنین از همکاران دارای رتبه برتر در آزمون تعیین سطح کشوری و همکاران دارای عملکرد موفق در وصول مطالبات با تقدیم لوح تقدیر شد.
گفتنی است آزادی در این سفر علاوه بر دیدار با کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان و هیأت همراه و روح اله وکیلی رئیس کانون وکلای دادگستری استان به منظور گسترش تعاملات در نشستی صمیمی با 27 نفر از فزندان شاهد همکار دیدار و گفت و گو کرد و با شنیدن صحبت های همکاران در خصوص امور مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران راهکار ها و رهنمود های لازم را اعلام کرد.

ضرورت نگاه به داخل و نقش بانک ها در تقویت اقتصاد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه