// کد مطلب: ۱۴۵۹۷۱

دکتر موسوی در دیدار با جمعی از نمایندگان تشکل‌های کارگری گفت:

در دولت سیزدهم مبارزه با فساد بدون هیچ اغماضی و با قوت ادامه خواهد داشت

در دولت سیزدهم مبارزه با فساد بدون هیچ اغماضی و با قوت ادامه خواهد داشت
لینک کوتاه کپی شد

در دولت مردمی سیزدهم که مقابله با رانت و فساد از اولویت‌های مورد تأکید ریاست محترم جمهور است؛ در سازمان تامین‌اجتماعی و نیز شستا، کمیته صیانت تشکیل داده شد تا ضمن همکاری نزدیک و مؤثر با ‌تمامی نهادهای نظارتی، رصد درونی‌ و مستمر فعالیت‌ها در زیرمجموعه‌های اقتصادی انجام شود.

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌های کارگری که صبح امروز - چهارشنبه 23 شهریور - در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، با اشاره به رویکرد قاطع دولت سیزدهم در زمینه مبارزه با فساد گفت: در‌ موضوع مبارزه با فساد و صیانت از اموال و دارایی‌های صندوق که متعلق به بیمه‌شدگان و حق‌الناس است؛ راهبرد ایجاد شفافیت، مقابله با تعارض منافع و فساد، از اولویت‌های اصلی ما بوده و با قوت ادامه خواهد داشت. به همین منظور در دولت مردمی سیزدهم که مقابله با رانت و فساد از اولویت‌های مورد تأکید ریاست محترم جمهور است؛ در سازمان تامین‌اجتماعی و نیز شستا، کمیته صیانت تشکیل داده شد تا ضمن همکاری نزدیک و مؤثر با ‌تمامی نهادهای نظارتی، رصد درونی‌ و مستمر فعالیت‌ها در زیرمجموعه‌های اقتصادی انجام شود تا از هرگونه دست‌اندازی به اموال و اقدامات غیرقانونی، پیشگیری و برخورد به‌موقع و دقیق انجام شود.

به گزارش شستا رسانه و به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر موسوی با اشاره به یکی از مواردی که براساس گزارش درونی و در رصد با همکاری مؤثر و خوب دستگاه‌های نظارتی مورد شناسایی قرار گرفته بود، گفت؛ الحمدالله در جهت برخورد قضایی با این تخلفات و اتهام فساد، در روز گذشته در یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی با ورود مؤثر و به‌هنگام یکی از سازمان‌های نظارتی، بازداشت یکی از مدیران و عامل دخیل به اتهام فساد صورت پذیرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.
موسوی در ادامه گفت؛ صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌. همه بدانند خط قرمز ما صیانت از حق‌الناس است و سبک و سیاق دوره‌هایی که شستا حیات خلوت باشد؛ تمام شده و ادامه نخواهد یافت. آن‌هایی که بخواهند به هر نحوی حقوق مردم را تضییع کنند؛ از هیچ حاشیه امنی برخوردار نخواهند بود.

در دولت سیزدهم مبارزه با فساد بدون هیچ اغماضی و با قوت ادامه خواهد داشت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه