// کد مطلب: ۱۴۶۱۴۵

بانک ملی ایران/

ارایه ارز زیارتی به ۱۲۱ هزار زائر عتبات توسط بانک ملی ایران

ارایه ارز زیارتی به 121 هزار زائر عتبات توسط بانک ملی ایران
لینک کوتاه کپی شد

بانک ملی ایران با ارایه خدمات ارز زیارتی به بیش از 121 هزار زائر عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، رتبه نخست شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شعب بانک ملی ایران در اقصی نقاط کشور به ویژه استان های مرزی غرب، خدمات مطلوب و شایسته ای را به زائران عتبات عالیات در ایام سوگواری اربعین حسینی ارایه کردند به طوری که این بانک از لحاظ تعداد و ارزش پرداخت ارز زیارتی به هریک از متقاضیان، رتبه نخست شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.
بر این اساس، از ششم تا 26 شهریورماه، 12 میلیون و 146 هزار دلار ارز در قالب ارز زیارتی به مجموع 121 هزار و 604 نفر از متقاضیان در شعب سراسر کشور بانک ملی ایران به ویژه پنج استان مرزی غرب کشور پرداخت شده است.
همچنین به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری نیز عملیاتی شد تا بخشی از نیازهای زائران پاسخ داده شود.
لازم به ذکر است، ستاد اربعین در بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات گسترده، مطلوب و موثر به زائران از مردادماه شکل گرفت تا تدابیر خوب و مطلوبی در نحوه ارائه خدمات برای زائران اربعین اندیشیده شود.
بر این اساس، پرداخت ارز اربعین در تمامی شعب کشور به ویژه در باجه ها و شعب مرزی و همچنین اپلیکیشن بله، برپایی موکب های اطعام و پذیرایی در مبادی خروجی، احداث موکب درمانی حضرت زهرا (ع) توسط بیمارستان بانک در مسیر نجف به کربلا در عمود 202 برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به زائران، استقرار خودپردازها و پایانه های فروش (دستگاه های pos) از جمله خدمات بانک ملی ایران در مرزها و مبادی خروجی کشور برای زائران اربعین حسینی بوده است.

ارایه ارز زیارتی به 121 هزار زائر عتبات توسط بانک ملی ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه