// کد مطلب: ۱۴۶۱۶۴

مدیرعامل پست بانک ایران خبر داد:

فروش بیش از ۷۴۳ هزار دلار ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر

فروش بیش از ۷۴۳ هزار دلار ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پست بانک ایران از فروش معادل ۷۴۳ هزار ۲۰0 دلار برابر با ۲۱۹ میلیارد ریال ارز زیارتی به زائرین اربعین حسینی در مدت ۱۰ روز خبر داد و گفت: از ۱۴ تا ۲۵ شهریور ماه ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر در ۵۰ شعبه و باجه بانکی روستایی فروخته شده است.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل بانک با اعلام این خبر افزود: از روز 14 شهریور ماه که بانک مرکزی ج.ا.ا مجوز فروش ارز زیارتی را به پست بانک ایران ابلاغ کرد، تا پایان روز 25 شهریور، در مجموع معادل 743 هزار و 203 دلار ارز در شعب بانک به زوار فروخته شده که مبلغ 619 هزار و 700 آن‌ دلار و مبلغ 185 میلیون و 255 هزار و 100 دینار عراق بوده است.
شیری با اشاره به اینکه پست بانک ایران در 11 استان خدمات ارزی به زائرین ارائه کرده است، تصریح کرد: تمرکز شعب و باجه های بانکی فروش ارز زیارتی در پنج استان خوزستان، ایلام، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان که در مسیر زائرین بود قرار داشت.
وی افزود: 31 شعبه در تهران، کلان شهرها و شهرهای مرزی و در مسیر پایانه های خروجی و 19 باجه بانکی روستایی در شش مرز خروجی تمرچین، باشماق، مهران، خسروی، چذابه و شلمچه به زوار حسینی خدمات ارزی ارائه دادند.

فروش بیش از ۷۴۳ هزار دلار ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه