// کد مطلب: ۱۴۶۳۵۵

صندوق قرض الحسنه شاهد/

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مناسبت های ایام پایانی ماه صفر راه تسلیت گفت

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مناسبت های ایام پایانی ماه صفر راه تسلیت گفت
لینک کوتاه کپی شد

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت فرزندان معظم عظیم الشأن ایشان امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را بر عاشقان خاندان عصمت و طهارت تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی روزهای 28 و 30 ماه صفر مصادف با ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام و شهادت فرزندان عظیم الشان ایشان امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

در سوگ نبی جهان پُر از ماتم شد

زین داغ گران قامت هستی خم شد

دیوار و در مدینه فریادزنان

می گفت دل فاطمه پُر از غم شد

روز‌های پایانی ماه صفر برای جهان اسلام و مذهب شیعه ایامی حُزن‌انگیز و مایه تأثر و تألم است، این ایام سالروز رحلت جانگداز آخرین ستاره اتصال به وحی الهی در سپهر هدایت، حضرت محمد مصطفی(ص) و فرزندان گرامی ایشان امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است.

بی‌گمان سلوک در مسیر معرفت و حقانیت خاندان پیامبر جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان می‌دهد.

به نمایندگی از کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی (ع) و هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام رضا (ع) را به تمامی مسلمانان به ویژه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق تسلیت عرض می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مناسبت های ایام پایانی ماه صفر راه تسلیت گفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه