// کد مطلب: ۱۴۷۱۹۸

مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان در شهر ایلام مطرح کرد:

حق‌بیمه تولیدی هفت ماهه بیمه دانا به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید

حق‌بیمه تولیدی هفت ماهه بیمه دانا به حدود 14 هزار میلیارد تومان رسید
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که حق‌بیمه تولیدی شرکت، طی هفت ماهه ابتدایی سال‌جاری در آستانه 14 هزار میلیارد تومان قرار گرفته است، تلاش‌ها و زحمات کارکنان را در این امر مهم، قابل تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه بیمه دانا در شهر ایلام ضمن تأکید بر اهمیت تعادل در ورودی‌ها و خروجی‌ها و بهینه‌سازی مصارف و منابع در هر سازمان و نهاد مالی، به ارائه تحلیلی مختصر از وضعیت کلی شرکت بیمه دانا پرداخت.
وی در این نشست، به تدوین و ابلاغ برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت در قالب راهبرد پنج‌گانه اشاره کرد و با تأکید بر لزوم رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی سیاستگذاری‌ها و اجرای سیاست‌های شرکت، موضوع حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ‌ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه‌دانا برای دستیابی به اهداف خود دانست.
مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که شرکت در آستانه پرتفوی 14 هزار میلیارد تومانی قرار گرفته است، تلاش‌ها و زحمات کارکنان را در این اتفاق مهم را قابل تقدیر دانست.
ایشان با اشاره به قرارداد بیمه دانا با وزارت آموزش و پرورش، بر لزوم تکریم فرهنگیان و خدمت‌رسانی به آنان تأکید کرد و افزود: جمعیت 15میلیونی دانش‌ آموزان نیز فرصت ارزشمندی به منظوربرنامه‌ریزی ارائه خدمات مناسب به همه خانواده‌های ایرانی به شمار می‌رود.
دکتر جعفری در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی و فعالیت گشت (واحد) سیار خسارت در محل حادثه در همه استان‌ها و شعب سراسر کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد: طی آینده نزدیک این اتفاق بزرگ در شرکت بیمه دانا رقم خواهد خورد.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به بحث تقویت سرمایه‌گذاری‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای پنج‌گانه، اظهار کرد: در حال‌حاضر میزان سرمایه‌گذاری‌های شرکت به حدود سه هزار میلیارد تومان و ذخایر شرکت نیز به چهار و سیصد میلیارد تومان رسیده است.
پیش از ایراد سخنان مدیرعامل، احسان خانی رئیس شعبه ایلام نیز در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه ارائه کرد و در ادامه به بیان برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات این شعبه پرداخت.
همچنین در این نشست، ذوالفقار فتح‌ اللهی مدیر امور نمایندگان، محمد حسین تدینی مدیر درمان و سمیه سلطانی رئیس شعبه یک مرکز نیز حضور داشتند.

حق‌بیمه تولیدی هفت ماهه بیمه دانا به حدود 14 هزار میلیارد تومان رسید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه