// کد مطلب: ۱۴۷۵۸۰

بیمه سرمد /

بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه استان البرز/ رشنوادی: به وضعیت ثبات و سودآوری رسیده‌ایم

بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه استان البرز/ رشنوادی: به وضعیت ثبات و سودآوری رسیده‌ایم
لینک کوتاه کپی شد

یعقوب رشنوادی در بازدید از شعبه بیمه سرمد در استان البرز، گفت: ما در سال گذشته چالش‌هایی داشتیم که به خوبی از آن عبور کردیم و امروز به وضعیت ثبات رسیده‌ایم و با سرعت در مسیر سودآوری قرار گرفته‌ایم که صورت‌های مالی ۶ ماهه شرکت به خوبی این وضعیت را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد ، یعقوب رشنوادی به مناسبت نهمین سالروز تاسیس این شرکت، از شعبه استان البرز بازدید کرد و با مدیران و کارشناسان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رشنوادی در این دیدار، ضمن تبریک سالروز تاسیس بیمه سرمد به همه همکاران گفت: برای تک تک کارکنان پرتلاش شرکت، آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم که خانواده بزرگ بیمه سرمد با تلاش شما بتواند به جایگاه اصلی‌اش در صنعت بیمه دست یابد.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به اینکه سهامدار اصلی بیمه سرمد ، بانک صادرات ایران و زیرمجموعه‌های آن است، گفت: سهامداری بانک صادرات ایران، برای سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده است و ما باید به نسبت این ظرفیت، رشد کنیم و در شان این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور باشیم.

وی افزود: باید به ظرفیت و جایگاه خود واقف باشیم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم و با عبور از چالش‌های گذشته، با انرژی مضاعف و امید دوچندان به اهداف خود دست پیدا کنیم و این اتفاق، به‌زودی رقم خواهد خورد.

رشنوادی همچنین به عملکرد شعبه استان البرز اشاره کرد و گفت: شعبه استان البرز عملکرد خوبی دارد اما انتظار این است که این شعبه نیز متناسب با موفقیت‌های سرمد، رشد کند و از ظرفیت‌های سهامداران و مشتریان حقوقی بزرگ شرکت، حداکثر استفاده را ببرد.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته چالش‌هایی داشتیم که به خوبی از آن عبور کردیم و امروز به وضعیت ثبات رسیده‌ایم و در مسیر سودآوری قرار گرفته‌ایم که صورت‌های مالی شرکت به خوبی این امر را نشان می‌دهد. دو سال آینده، دوران تثبیت شرکت در مسیر سودآوری است و همه سهامداران در کنار مدیران و کارکنان به خوبی همراه هم هستند تا سرمد به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه دست یابد و در اقتصاد کشور بدرخشد.

وی افزود: سرمد امروز در مسیر خوبی است، اما تلاش ما کافی نیست و باید تلاش مضاعفی به کار ببندیم که تا به جایگاه مناسبی که مدنظرمان هست، دست یابیم.

رشنوادی بر نقش مهم کارکنان بیمه سرمد در موفقیت‌های 6 ماه اخیر شرکت نیز تاکید کرد و گفت: باید نگاه مثبتی به فعالیت‌هایتان در شرکت داشته باشید، چرا که تک تک شما در موفقیت شرکت تاثیرگذار و پیشران سرمد هستید.

مدیرعامل بیمه سرمد نویدی هم به کارکان بیمه سرمد داد و گفت: صندوق تامین آتیه سرمد برنامه جدیدی در پیش گرفته و متفاوت از گذشته عمل خواهد کرد تا پشتوانه‌ای برای تمامی کارکنان بیمه سرمد باشد و ما باید بتوانیم در کنار رشد شرکت و هم‌راستا با منافع اقتصادی شرکت، به منافع اقتصادی همکاران هم توجه ویژه‌ای داشته باشیم و آنها را رشد دهیم.

رشنوادی در این جلسه همچنین محمدرضا هدایتی را به عنوان سرپرست شعبه استان البرز معرفی کرد و از زحمات میلاد حاجیان در دوران مدیریت این شعبه تقدیر و تشکر کرد.

بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه استان البرز/ رشنوادی: به وضعیت ثبات و سودآوری رسیده‌ایم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه