// کد مطلب: ۱۴۷۷۳۷

بانک رفاه کارگران

همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و منطقه آزاد قشم، افزایش می‌یابد

همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و منطقه آزاد قشم، افزایش می‌یابد
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: جزیره قشم به عنوان بزرگ‌ترین جزیره کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی برای گردشگری و تجهیز آن به فناوری‌های نوین در این حوزه دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی که میزبان دکتر افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود، با بیان این مطلب گفت: گردشگری یکی از مزیت‌های قطعی اقتصاد کشور است که سرمایه گذاری و توجه به آن می تواند نقش مهمی در اشتغال زایی و افزایش سطح رفاه شهروندان ایفا کند و قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره کشور نیز ظرفیت های بسیار خوبی برای گردشگری در منطقه جنوب کشور دارد .

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های این بانک ، کمک به بخش های مختلف اقتصادی از جمله گردشگری است تا با شناسایی فرصت ها، تعامل با فعالان این حوزه و تأمین منابع لازم، زمینه و بستر توسعه روز افزون گردشگری را فراهم کند.

دکتر للـه گانی تصریح کرد: دنیای پر شتاب کنونی و استفاده از فناوری های نوین در حوزه گردشگری به ویژه در جزیره قشم،می تواند آثار مثبتی برای مردم منطقه به همراه داشته باشد و شرکت داده پردازی ایران که از شرکت های زیر مجموعه بانک است، آمادگی لازم برای تجهیز این جزیره به فناوری های روز را دارد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: تجهیز این جزیره به فناوری های نوین روز، تعامل و اطلاع رسانی گسترده و مناسب به گردشگران داخلی و خارجی را در پی خواهد داشت که این موضوع، موجب توسعه، رشد و بالندگی جزیره بیش از پیش می شود.

در ادامه این نشست، دکتر افشار فتح الهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: رسالت اصلی سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد توسعه و پیشرفت اقتصادی در جزیره است. حوزه گردشگری نیز از جمله ظرفیت ها و فرصت های مناسب رشد اقتصادی قشم است که برنامه های متنوعی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: گسترش همکاری های متقابل با بانک رفاه کارگران، زمینه رشد و شکوفایی این حوزه را بیش از پیش در جزیره فراهم خواهد کرد

همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و منطقه آزاد قشم، افزایش می‌یابد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه