// کد مطلب: ۱۴۷۸۳۶

فرودگاه بین المللی پیام |

مدیریت و بهره برداری از انبارهای عمومی گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به بخش خصوصی واگذار می شود

مدیریت و بهره برداری از انبارهای عمومی گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به بخش خصوصی واگذار می شود
لینک کوتاه کپی شد

معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: مدیریت و بهره برداری از انبارهای عمومی گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در قالب برگزاری مزایده به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، غلامرضا حمیدی افزود: این شرکت در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و رعایت اصل رقابت، از سرمایه گذاران بخش خصوصی واجد شرایط که از توانمندی فنی، مالی و منابع انسانی لازم مطابق ضوابط مقرر در ارزیابی کیفی و فنی برخوردار باشند جهت شرکت در مزایده واگذاری مدیریت و بهره برداری از انبارهای گمرکی در این منطقه دعوت نماید.
وی در تشریح شرایط واگذاری انبارهای مسقف و غیر مسقف در منطقه به بخش خصوصی عنوان کرد: داشتن توانایی مالی انجام کار،داشتن تجربه مشابه، تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز، نیروی انسانی کارآمد و مجرب در امور تخلیه، بارگیری و انبارداری و مرتبط بودن موضوع فعالیت متقاضی در اساسنامه به انبارداری، تخلیه، بارگیری و تجارت از مهم ترین شرایط متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در مزایده واگذاری مدیریت و بهره برداری از انبارهای گمرکی در پیام است.
حمیدی تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در این مزایده می توانند از هشتم تا چهاردهم آبان ماه امسال با مراجعه به دبیرخانه مرکزی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نسبت به خرید اسناد اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه مهلت تحویل پیشنهادات تا ساعت 13 روز دوشنبه 30 آبان ماه می باشد تاکید کرد: پاکت های مزایده مدیریت و بهره برداری از انبارهای گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ساعت 14 همان روز بازگشایی می شوند.
متقاضیان برای شرکت در این مزایده می توانند ابتدا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.payamaviation.ir مراجعه و یا به صورت حضوری به آدرس کرج، مهرشهر، فرودگاه بین المللی پیام مراجعه و یا با شماره تلفن 02633266135 تماس حاصل نمایند.

مدیریت و بهره برداری از انبارهای عمومی گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به بخش خصوصی واگذار می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه