// کد مطلب: ۱۴۸۰۱۴

بیمه دانا |

نمایندگان برتر فروش بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا معرفی شدند

نمایندگان برتر فروش بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا معرفی شدند
لینک کوتاه کپی شد

مراسم اهدای جوایز به نمایندگان برتر جشنواره تابستانه فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه دانا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا ، بهنام بهنام‌فر مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز این شرکت درباره جزییات این مراسم اظهار داشت: آیین تقدیر و اهدای جوایز به نمایندگان برتر جشنواره تابستانه فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز، روز هشتم آبان ماه امسال با حضور وحیدرضا باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص، دکتر تدینی مدیر بیمه‌های درمان، ساریخانی معاون مدیر بیمه‌های زندگی و نمایندگان برتر و دارای رتبه بالا در جشنواره فروش تابستانه 401برگزار شد.
در این مراسم بهنام‌فر مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز، گزارشی از اقدامات فنی، اجرایی و عملیاتی صورت گرفته در رشته بیمه‌های زندگی از ابتدای سال 1401 و نیز گزارشی از آمار و اطلاعات عملکردی شبکه فروش سراسر کشور و میزان رشد تولید در مقایسه با ادوار گذشته را، ارائه کرد.
در ادامه، وحیدرضا باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص نیز با تشریح اهداف و چشم انداز ترسیم شده شرکت به منظور جذب حداکثری پرتفوی در بیمه‌های خرد بالاخص بیمه‌نامه‌های عمر، بر ادامه سیاست‌های تشویقی، بر طرف کردن موانع اجرایی بازاریابی و فروش بیمه‌نامه‌های عمر از جمله فرآیند جذب نمایندگان فروش موضوع آئین‌نامه شماره 96 شورای عالی بیمه تاکید کرد.

گفتنی است در پایان مراسم نمایندگان برتر فروش پس از انجام قرعه کشی، به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند.

1- نماینده برترجشنواره تابستانه فروش بیمه‌های عمر: مجتبی شاه نظری، نماینده کد 10256 شهرستان اصفهان
2- رتبه دوم جشنواره فروش تابستانه : مجید کریمی احمدآباد، نماینده کد 1868 شهرستان مشهد
3- رتبه سوم جشنواره فروش تابستانه: خانم ماه‌منیر غلامی مطلق، نماینده کد 4376 شهرستان قزوین
شایان ذکر است: جشنواره پاییزه فروش بیمه نامه‌های عمر از ابتدای مهرماه آغاز و رتبه نمایندگان پیشتاز به صورت روزانه اطلاع رسانی می شود.


نمایندگان برتر فروش بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا معرفی شدند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه