// کد مطلب: ۱۴۸۰۱۵

بیمه تعاون |

«اینشورتاک» به دور دوم رسید

«اینشورتاک» به دور دوم رسید
لینک کوتاه کپی شد

دور دوم مسابقه سخنرانی صنعت بیمه با عنوان «اینشورتاک»، به زودی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، سال گذشته نخستین دوره این مسابقه با حضور بیش از 300 نفر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش صنعت بیمه برگزار شد و در نهایت، پس از ارزیابی های متعدد، 13 نفر از شرکت کنندگان در آن به عنوان فینالیست انتخاب شدند. در پایان نیز، شش نفر شرکت کننده از شرکت های بیمه سامان، پاسارگاد، تعاون، باران و ملت به عنوان منتخبان دور نخست مسابقه «اینشورتاک» معرفی شدند.

حضور نمایندگان و اعضای شبکه فروش شرکت های بیمه در این رویداد، سبب شد تا فعالان صنعت بیمه، هم توانایی خود در زمینه معرفی محصولات بیمه ای را محک بزنند و هم در این زمینه آموزش ببینند. از جمله دستاوردهای نخستین رویداد اینشورتاک می توان به «درگیر شدن ذهن مردم با مفاهیم بیمه ای» و در نتیجه آن «افزایش ضریب نفوذ بیمه» اشاره کرد.

این رویداد که با پیشتازی شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه صنعت بیمه عملیاتی شد، از نگاه پویای این شرکت برای «توسعه فضای رقابتی در صنعت بیمه» حکایت داشت و اکنون با ورود به دوران برگزاری دومین دوره رویداد، رقابت پذیری و در نتیجه «شکوفایی» هرچه بیشتر در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

شرکت بیمه تعاون که در حوزه های گوناگونی نظیر «توسعه ورزش، ایفای مسئولیت های اجتماعی و فرهنگسازی»، ابتکار عمل های خوبی داشته است، با کمک به برگزاری این رویداد می تواند سبب شود تا چنین ایده ها و ابتکاراتی در سطح صنعت بیمه گسترش پیدا کند.

اینشورتاک همچنین به «ارتقای مهارت‌های فن بیان و سخنوری‌» در میان بیمه گران و در نتیجه «ارائه حرفه ای» محصولات این حوزه کمک قابل توجهی کرد؛ نتایج به دست آمده از ارزیابی های اخیر نشان می دهد که در حال حاضر حدود 100 هزار نماینده فروش بیمه در کشور وجود دارند، اما بخش قابل توجهی از آنها مهارت کافی برای سخنرانی و ارائه مناسب محصول و در نتیجه توانایی ترغیب مشتری به خرید محصول بیمه ای را ندارند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم در کشور ما هنوز کمتر از 2 درصد کل فروش بیمه‌نامه‌ها به‌صورت آنلاین و غیرحضوری است و 98 درصد فروش بیمه نامه به‌صورت حضوری انجام می شود و این موضوع، اهمیت داشتن مهارت سخنوری را دوچندان می کند.

اما دومین رویداد «اینشورتاک» به دنبال حل بخشی از همین مسائل است. از جمله مواردی که بناست در دومین دوره رویداد اینشورتاک مورد توجه قرار گیرد، توجه به ابعاد تازه ای از فروش بیمه نامه و تمرکز زدایی از شبکه فروش است، چرا که ادامه همراهی با بیمه گذار و ارائه خدمات مطلوب به او، سبب خواهد شد تا صنعت بیمه در ادامه با استمرار فروش مواجه شود.

در حال حاضر بخشی از نارضایتی بیمه گذاران، از چگونگی و میزان خسارت دریافتی است، اما دلیل این نارضایتی، نه عملکرد نامطلوب شرکت بیمه، بلکه بی اطلاعی بیمه گذار از پوشش های بیمه ای خریداری شده است. حتی در برخی موارد، ناتوانی نماینده شرکت بیمه از توضیح و تصریح مفاد بیمه نامه، چنین مسائلی را ایجاد می کند.

همچنین بناست در دومین دور این رویداد، به «توسعه ضریب نفوذ بیمه» در رشته بیمه‌نامه‌های زندگی توجه بیشتری صورت پذیرد.

با اتمام دور نخست «اینشورتاک»، سرپرست بیمه های زندگی بیمه تعاون از افرادی که در این رویداد فعالیت قابل توجه و مطلوبی داشتند، برای جذب در شبکه فروش دعوت کرد. این فرایند پس از اتمام دومین دوره برگزاری رویداد نیز استمرار خواهد داشت تا بدین ترتیب از ظرفیت تمام شرکت کنندگان علاقه مند، در فضای اجرایی استفاده شده و از مهارت های آنها به نفع صنعت بیمه بهره برداری شود.

«اینشورتاک» به دور دوم رسید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه