// کد مطلب: ۱۴۸۰۱۷

موسسه ملل

پیام مدیرعامل محترم ملل بمناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس ملل

پیام مدیرعامل محترم ملل بمناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس ملل
لینک کوتاه کپی شد

پیام مدیرعامل محترم ملل بمناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس ملل را در این صفحه بخوانید

حضور ارزشمند سهامداران، همکاران و مردم شریف ایران

سلام علیکم؛

امروز و در آستانه نگارش این دلنوشته، قطار حرکت موسسه اعتباری ملل به سمت توسعه و تعالی به لطف خداوند سبحان سرعت بیشتری به خود گرفته است و تا رسیدن به نقطه تعالی و استمرار موفقیت با همین سرعت ادامه خواهد یافت ان شاالله. همه ی این تلاش و همیت به عشق، ارادت و عهدی است که از همان روز نخست با خود و خدای خود و شما سروران هموطن و سهامداران عزیزمان بستیم تا همه ساله و در شب میلاد امام حسن عسکری (ع) این مسیر و سختی هایی را که در کنار هم گذراندیم، یادآور شویم که چگونه قدم به قدم این راه را به اذن پروردگار مهربان ریل گذاری کردیم تا اکنون که با شتاب در مسیر پیشرفت حرکت می کنیم همه ما و شما بر این باوریم که باید بیشتر از قبل قدردان این هم افزایی و در کنار هم بودن باشیم.
ایستگاه سی و ششم، اکنون مللی را در خود میبیند که به بلوغی نسبی رسیده است و در همه حوزه ها حرفی برای گفتن دارد و این تنها آغاز راه است؛ آغاز راهی که با لطف اباالحجه (ع) با هم آن را شروع کردیم و با هم ادامه خواهیم داد تا در راه خدمت به هموطنان عزیزمان و اعتلای نام کشور پر افتخارمان ایران، سهمی به سزا ایفا کنیم. تا شاید مارا نیز جزء جهادگران عرصه اقتصادی به شمار آورند و به عنوان سربازان حضرت باری تعالی و امام خامنه ای عزیز حفظه الله در جنگ اقتصادی تا پای جان ادای دین کرده و در این جنگ نابرابر میدان داری کنیم. ان شاالله.
اینجانب فرارسیدن میلاد با سرسعادت و سراسر نور و رحمت امام حسن عسکری(ع) و سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل را به پیشگاه مردم شریف ایران ، سهامداران ارزشمند و همکارانم در خانواده بزرگ ملل صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه باری تعالی عزت نفس، حسن عاقبت و سربلندی همه، علی الخصوص ملت مقتدر و بزرگ ایران در اقصی نقاط این سرزمین آرزومندم.


و العاقبه للمتقین
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

پیام مدیرعامل محترم ملل بمناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس ملل

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه