// کد مطلب: ۱۴۸۱۲۲

قائم مقام بیمه مرکزی در هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران:

بیمه ایران باید با بهره گیری از ظرفیت های خود، به افزایش سهم بازار بیمه كمك كند

بیمه ایران باید با بهره گیری از ظرفیت های خود، به افزایش سهم بازار بیمه كمك كند
لینک کوتاه کپی شد

آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، قائم مقام و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، دکتر مجید مشعلچی در این مراسم، ضمن گرامیداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران گفت: بیمه ایران به عنوان اولین و تنها بیمه دولتی کشور در صنعت بیمه، نقش راهبردی و کلیدی را بر عهده دارد.

قائم مقام بیمه مرکزی ، رمز موفقیت و ماندگاری بیمه ایران را در جذب نیروی انسانی متخصص و شبکه فروش کارآمد دانست و گفت: این شرکت، بخش بزرگی از اعتبار و خوش نامی خود را مدیون عملکرد خوب کارکنان و شبکه فروش است که باید برای حفظ و ارتقا آنها تلاش کند.

وی با اشاره به گستردگی چتر حمایتی بیمه ایران در سراسر کشور گفت: به واسطه این بزرگی و اولین بودن، انتظار می رود این شرکت در راستای نقش راهبردی خود، در جهت گسترش آرامش خاطر در فضای اقتصاد کلان کشور و بهبود عملکرد اقتصاد ملی گام بردارد و با بهره گیری از ظرفیت های خود در حوزه های کلان مانند: مقابله با تحریم ها، تقویت بیمه های اتکایی، شناسایی ریسک های بزرگ و مغفول مانده و ایجاد رشته های جدید بیمه ای متناسب با نیازها و کسب و کارهای جدید به افزایش سهم بازار بیمه کمک کند، به گونه ای که مولفه ها و شاخص های رتبه بندی بیمه ایران در سال های آتی بر مبنای اقدامات و عملکرد آن در این حوزه ها باشد.

وی افزود: بیمه ایران با بیشترین اثرگذاری در حوزه ماموریت های دولتی باید همگام با سیاست های دولت و در راستای ایفای نقش حمایتی خود، حامی فعالان اقتصادی باشد.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی در پایان با تقدیر از خدمات ارزنده مدیران بیمه ایران از آغاز تا کنون گفت: بیمه ایران با ترسیم نقشه راهبردی، ارتقاء سطح فنی مدیران و کارکنان و تقویت شبکه فروش خود، می تواند بیش از پیش به رسالت و ماموریت های اصلی خود به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی جامه عمل بپوشاند.

بیمه ایران باید با بهره گیری از ظرفیت های خود، به افزایش سهم بازار بیمه كمك كند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه