// کد مطلب: ۱۴۸۶۲۸

منطقه آزاد چابهار

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد
لینک کوتاه کپی شد

طی حکمی از سوی امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار عطاء اله دادگر به عنوان "سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان" منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار طی حکمی از سوی امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار عطاء اله دادگر به عنوان "سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان" منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ انتظار میرود با تلاش، جدیت و بهره‌مندی حداکثری از کلیه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و با بکارگیری تجربه، توان و تعامل سازنده و اثربخش با کلیه معاونین و مدیران سازمان در انجام ماموریت‌ها تخصصی معاونت مذکور با لحاظ اسناد بالا دستی، رعایت قوانین و مقررات و تحقق اهداف کلان سازمان منطقه آزاد چابهار و در چارچوب به شرح وظایف سازمانی شامل: نظارت برای اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌های اداری، استخدامی و مالی، کنترل بر اجرای عملکرد امور مالی اعم از نگهداری دفاتر، اعتبارات، هزینه‌ها و تهیه و تنظیم و صدور اسناد مالی، پیگیری اجرای دقیق بودجه، طرح‌ها و برنامه‌های مصوب ابلاغی و وصول اعتبارات تخصصی در واحدهای متولی اقدام نمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با ابتناء بر سیاست‌های دولت مردمی در جهت ایجاد رضایتمندی و خدمت رسانی شایسته به مردم شریف، موفق و موید باشید.

دادگر عضویت در هیات مدیره و معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد چابهار را در سابقه خدمتی خود دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه