// کد مطلب: ۱۴۸۹۴۵

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

صنعت بیمه ظرفیت بارور كردن اقتصاد را دارد

صنعت بیمه ظرفیت بارور كردن اقتصاد را دارد
لینک کوتاه کپی شد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده شهرستان مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت بیمه با همه ظرفیت های قابل توجهی که دارد، می‌تواند بخش‌های اقتصادی ما را بارور کند، بحث نقاط حادثه خیز را چه کسی بهتر از بیمه می شناسد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به نقل از ایرنا، مهرداد گودرزوند چگینی روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان گیلان و رئیس کل بیمه مرکزی در رشت افزود: صنعت بیمه یکی از صنایع پرریسک در همه بخش‌هاست که می‌تواند شکاف‌های موجود در حوزه‌های مختلف همچون آتش سوزی و تصادفات را پر کند.

وی عنوان کرد: صنعت بیمه هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است و امروز نیازمند فرهنگ‌سازی در این حوزه هستیم.

نماینده مردم رودبار در ادامه گفت: ریسکی که این صنعت می‌کند موجب کمک به اقتصاد خانواده‌ها و جامعه می‌شود.

گودرزوند چگینی افزود: باید ارتباطات بیمه با نمایندگان به گونه ای باشد که اطلاعات تخصصی را به نمایندگان داده تا بتوان از ظرفیت‌های بودجه‌ای و برنامه ای برای ارتقای این صنعت در کشور بهره گرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه لایحه بودجه تقریبا آماده است، ادامه داد: البته مجلس هنوز آن را اعلام وصول نکرده است زیرا باید برنامه تعیین شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت هنوز برنامه هفتم را به مجلس ابلاغ نکرده و تا آن زمان اگر لایحه بودجه بدون سند بالا دستی باشد، اجرای آن همانند برنامه های دوره ششم و هفتم و مبتنی بر آن خواهد بود.

چگینی گفت: سیاست ابلاغی تا زمانی که ظرفیتش به کمی تبدیل نشود، قابلیت دسترسی برای ما نخواهد بود و آنچه که اکنون در دولت بحث می شود سیاست های برنامه هفتم است و بیمه می تواند از این ظرفیت هم علاوه بر پتانسیل نمایندگان استفاده کند.

کاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز بر برگزاری جلساتی در آینده نزدیک در رابطه با راهکارها برای افزایش پوشش بیمه ای و ارتقای خدمات بیشتر در استان تاکید کرد.

وی گفت: نمایندگان مجلس اهتمام خواهند کرد تا با کمک به بیمه زمینه ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم شود.

صنعت بیمه ظرفیت بارور كردن اقتصاد را دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه