// کد مطلب: ۱۴۹۴۱۵

زمان دیدار ایران و امریکا

تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و آمریکا

لینک کوتاه کپی شد

سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه‌شنبه ۸ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه مقابل آمریکا انجام می‌شود.

ایران در اولین بازی خود دوشنبه 30 آبان مقابل انگلیس در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه با نتیجه 6 بر 2 متحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام‌های جهانی شد.

پیش از بازی با آمریکا ، دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران هم روز جمعه 4 آذر در ورزشگاه احمد بن علی مقابل ولز انجام شد که در کمال شگفتی ایران توانست با در وقت اضافه با نتیجه دو بر صفر از سد ولز عبور کند و برای صعود به مرحله بعد امیدوار بشود.

به نظر شما ایران می تواند در سومین دیدار خود از سد آمریکا عبور کند؟

*خلاصه دیدار قبلی دو تیم بازی آمریکا و ایران (جام جهانی فوتبال 1998)

مسابقه آمریکا و ایران در جام جهانی 1998، یک دیدار فوتبال بود که در تاریخ 21 ژوئن 1998، بین ایران و ایالات متحده در مرحله گروهی جام جهانی 1998 در ورزشگاه ژرلان در لیون فرانسه برگزار شد. این مسابقه که از آن به عنوان «مادر تمام بازی‌ها» و «سیاسی‌ترین بازی تاریخ جام جهانی» نام برده شده‌است، با پیروزی 2-1 برای ایران به پایان رسید.[3] که نخستین پیروزی این تیم در تاریخ جام‌های جهانی بود.حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا برای ایران گلزنی کردند، درحالی که برایان مک‌براید تک گل آمریکا را به ثمر رساند

تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و آمریکا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه