// کد مطلب: ۱۴۹۴۶۲

بیمه تعاون |

همایش مدیران و شبکه فروش بیمه تعاون در استان البرز برگزار شد

همایش مدیران و شبکه فروش بیمه تعاون در استان البرز برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

مدیران ستادی، شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون برای بررسی عملکرد و برنامه ریزی برای تحقق اهداف چهار ماهه باقی مانده از سال 1401 نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون ، در این همایش که با حضور تمام مدیران ستادی، شعبه البرز، نمایندگان و کارگزاران در استان البرز برگزار شد، گزارشی از عملکرد شعبه و فعالیت نمایندگان و کارگزاران ارائه شد.
در ادامه، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیان داشت: «با عنایت به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور، نمی توانیم صرفاً به یک رشته بیمه ای، یک بیمه گذار خاص، یک نماینده یا کارگزار و... وابستگی داشته باشیم و بر این اساس نیاز است تا استراتژی تنوع را به جای تمرکز به کار بگیریم».
مظلومی در ادامه تأکید کرد: «سرعت پرداخت خسارت نیز برای ما بسیار مهم است و اگر حتی یک نفر گزارش شکایتی را در شرکت ثبت کند، سریعاً واحد امور مشتریان نسبت به شناسایی دلایل شکایت و برطرف کردن آن اقدام کرده و تلاش می کنیم که دلیلی برای تأخیر در روند پرداخت خسارت باقی نگذاریم».
مدیرعامل بیمه تعاون افزود: «برای تقویت ارتباط ستاد با شعبه، تماس ها را اندازه گیری کردیم و ضرورت دارد که این روند در شعب نیز فعال سازی شود تا بتوانیم ضریب پاسخگویی را به مراتب افزایش دهیم».
وی در ادامه اظهار داشت: «استراتژی جانشین پروری را باید مورد توجه قرار دهیم و برای این مهم نیاز است تا نیروی انسانی با کیفیت جذب شود».
مظلومی در ادامه با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» از نمایندگان و کارگزاران برای بیان چالش های کاری دعوت به سخنرانی کرد.

گفتنی است این سلسله نشست ها تا کنون در استان های گلستان؛ فارس و تهران در ماه های شهریور؛ مهر و آبان برگزار شده و استمرار آن، گواه از توجه ویژه به توسعه شبکه فروش و برطرف کردن چالش ها داشته و مدیرعامل بیمه تعاون در این خصوص معتقد است که «برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود».

همایش مدیران و شبکه فروش بیمه تعاون در استان البرز برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه