// کد مطلب: ۱۴۹۶۲۵

بیمه ملت |

علیرضا یزدان‌دوست در یادداشتی به مناسبت روز بیمه تاکید کرد؛ بیمه ملت در مسیر شکوفایی

علیرضا یزدان‌دوست در یادداشتی به مناسبت روز بیمه تاکید کرد؛ بیمه ملت در مسیر شکوفایی
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل شرکت بیمه ملت با انتشار یادداشتی در آستانه ۱۳ آذر روز ملی بیمه، با تبریک این روز به همه فعالان این عرصه، تاکید کرد که شرکت بیمه ملت در دوره جدید از فعالیت‌ هیئت مدیره خود وارد مرحله‌ای شده که شکوفایی را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت در متن یادداشت یزدان دوست آمده است؛

بیمه در دنیای پر از مخاطره امروز، کسب‌وکاری است که حس مراقبت را به مردم هدیه می‌دهد تا بخش کوچکی از نگرانی‌ هایشان را کم کند. هر قدر هم که به بیمه، به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کنیم، کسب و کار ما، یک حس قوی مسئولیت اجتماعی و مراقبت از جامعه را در دل خود مستتر دارد.

بیمه ملت نیز با کارنامه‌ای درخشان و با ارتقای رکوردهای نسبت توانگری مالی در صنعت بیمه کشور و تولید محصولات نوآورانه، سعی دارد که به مشتریان خود اثبات کند که برای مراقبت و به عنوان تکیه گاهی مطمئن در کنار آنها است.

ما گام‌های بزرگی برای شفافیت در فعالیت‌های بیمه‌گری خود نیز برداشته‌ایم تا سهامداران و بیمه‌گزاران بتوانند عملکرد ما را به راحتی رصد کنند و به ما قدرت اصلاح بدهند.

امروز بیمه ملت در دوره فعالیت هیئت مدیره جدید خود و با آرامش هرچه تمام‌تر در مسیری قدم گذاشته است که یقیناً شکوفایی ثمره آن خواهد بود.

روز بیمه، فرصتی برای قدردانی از همه اهالی صنعت بیمه کشور است. این روز را به تمامی همکاران پرتلاش و متخصص خود در شرکت بیمه ملت و صنعت بیمه، و به‌ویژه بیمه‌گزارانی که به بیمه ملت اعتماد کرده‌اند، تبریک می‌گویم.

امیدوارم بتوانیم در آینده، گام‌های بزرگتر وموثرتری برای ایجاد حس آرامش و مراقبت از مشتریان خود همچون گذشته برداریم.

علیرضا یزدان‌دوست در یادداشتی به مناسبت روز بیمه تاکید کرد؛ بیمه ملت در مسیر شکوفایی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه