// کد مطلب: ۱۴۹۶۳۸

بیمه تعاون |

تور آموزشی بیمه تعاون برگزار شد

تور آموزشی بیمه تعاون برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

کارکنان شعب و نمایندگان بیمه تعاون در تور آموزشی که برای رشته های بیمه های زندگی و اتومبیل برگزار شد، حضور فعال خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون ، آبان ماه، تور آموزشی رشته های بیمه های زندگی و اتومبیل در بیش از 15 استان کشور برگزار شد.
دوره های بیمه های زندگی توسط اساتیدی چون رضا جوان آذر، سعید ایروانی، علی بخشنده، پور تقوی، شهریار منصوری در شعبه های زنجان؛ آذربایجان غربی و شرقی؛ اردبیل؛ البرز؛ تهران شرق و غرب؛ مازندران؛ گلستان؛ فارس؛ هرمزگان؛ گیلان و مرکزی برگزار شد و در آن طرح لودستون تشریح و تغییرات و به روزرسانی های آن آموزش داده شد و همچنین مسائلی نظیر «نحوه جذب مشتری با مثال های عینی تجربیات شبکه های فروش، تشریح نکات مورد توجه برای ملاقات با بیمه گذاران حین مذاکره؛ نحوه مذاکره با مشتریان و نحوه ارتباط گیری با تیپ های شخصیتی متفاوت» مورد توجه قرار گرفت.

از دیگر سو مواردی چون «روش های نوین بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری؛ تکنیک شروع مذاکره؛ تکنیک های قطعی کردن فروش؛ روش تصویر سازی نیازها؛ بررسی مهمترین نگرانی‌های بیمه گذاران بیمه عمروسرمایه گذاری و پاسخ به آن‌ها؛ مراحل حرفه ای فروش بیمه عمر؛ تیم سازی و راه اندازی شبکه فروش؛ تکنیکهای اخذ قرار ملاقات تلفنی / حضوری؛ بررسی تفاوت‌های خرید بیمه عمر و سایر مدل‌های سرمایه گذاری؛ بررسی اشتباهات زیان بار نمایندگان و عوامل فروش در ارائه اطلاعات بیمه عمر و سرمایه گذاری به مشتریان» نیز مورد آموزش قرار گرفت.

کمپ نشتارود
در ادامه مسیر برگزاری تور آموزشی بیمه تعاون نیز، نمایندگانی از استان های رشت، اهواز، سمنان، اصفهان، یزد، اردبیل، مشهد، کرمان، تبریز، شیراز و ارومیه به منظور «انتقال تجربیات نمایندگان و مدیران سازمان فروش» به کمپ نشتارود دعوت شدند.


دوره آموزشی بیمه های اتومبیل
از دیگر دوره هایی که در تور آموزشی بیمه تعاون برگزار شد، دوره های تخصصی ویژه بیمه های ثالث و بدنه بود که در شعبه های مازندران و سمنان شرکت بیمه تعاون و با حضور مصطفی زحمتی پاک، رئیس بیمه های اتومبیل و بهنام شاه محمدی، معاون اداره بیمه های اتومبیل بیمه تعاون برای نمایندگان و شبکه فروش این شرکت برگزار شد.


دوره آموزش مدرسین
همچنین با هدف تقویت دانش مدرسان تخصصی و تقویت ساختار آموزش نمایندگان و شبکه فروش، دوره های تخصصی برای افراد مرتبط در سازمان مرکزی بیمه تعاون برگزار شد.
لازم به ذکر است که با توجه به تأکید مدیرعامل بیمه تعاون، مبنی بر اتخاذ استراتژی جانشین پروری، تلاش شده تا دوره ها با استفاده از افراد با تجربه و تعلیم یافته درون شرکت به سایر افراد شرکت انتقال پیدا کند.


دوره آموزشی ویژه نمایندگان جدیدالورود
نمایندگان جدید الورود شرکت بیمه تعاون نیز از تور آموزشی این شرکت بهره مند شدند و در شعبه ارومیه، برای آن ها، مطالب مورد نیاز برای توسعه شبکه فروش، آشنایی هرچه بیشتر با محصولات و خدمات شرکت و نیز مطالب انگیزشی و ترغیبی آموزش داده شد.


گفتنی است، در تور آموزشی مهرماه بیمه تعاون نیز دوره های تخصصی در رشته های «باربری، کشتی و هواپیما» و «اتومبیل» و نیز دوره های تقویت مهارت فروش در شعب قزوین، خراسان رضوی، خوزستان و هرمزگان برگزار شده بود.


تور آموزشی بیمه تعاون برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه